Ga naar inhoud

De naam van mijn website?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nAls ik op bij chello mijn website heb geplaatst is het internet-adres [url]http://members.chello.nl/~aj.vanhimbergen[/url]\r\nMaar daar kan niemand aan zien wat deze over gaat, omdat de naam ervan ontbreekt.\r\nAldus is mijn vraag hoe daar een naam aan kan worden toegevoegd\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
Wat je zou kunnen doen is een echte (.nl-)domeinnaam aanschaffen en die naar het adres bij Chello laten verwijzen. Om professioneel over te komen is dat de meest goedkope oplossing.\n\nTweede mogelijkheid is om naast de domeinnaam ook een echt webhostingpakket af te nemen. Je website verplaats je dan van Chello daar naar toe.\n\nEventueel zou je dit kunnen combineren met de website van je partij. Bij Strato heb je die toch? Aan het pakket wat je bij Strato hebt kun je een extra domeinnaam toevoegen. Die domeinnaam laat je dan verwijzen naar je ruimte bij Chello of naar een nog aan te maken submap binnen je ruimte bij Strato (waarnaar je je website dan verplaatst).\n\nLaatste mogelijkheid is om bij Chello een ander adres aan te vragen, waarbij het gedeelte achter de ~ dus anders wordt. Hoe dat precies werkt en of het eigenlijk wel kan weet ik verder niet.
Link naar reactie
Allereerst zou ik even deze typefout weghalen op de site.\r\nEr staat \"achtetr\" in plaats van \"achter\". Bijna helemaal bovenaan.\r\n\r\nWat jij wilt kun je doen door een eigen domeinnaam te registreren en die door te verwijzen naar je website. Daarnaast zou ik sowieso een goede titel in je website zetten in plaats van \"welkom op de website van xx\".\r\nMaak ook gebruik van de metatags, zoals de keywords.\r\n\r\nEn nog een tip... ontwerp nooit een site met Word.:mrgreen:\r\n\r\nAh, Foobar en ik zaten tegelijk te typen zie ik nu, alleen hij was iets eerder met op het knopje te drukken om het te plaatsen.;)
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;494260]Allereerst zou ik even deze typefout weghalen op de site.\r\nEr staat \"achtetr\" in plaats van \"achter\". Bijna helemaal bovenaan.\r\n\r\nWat jij wilt kun je doen door een eigen domeinnaam te registreren en die door te verwijzen naar je website. Daarnaast zou ik sowieso een goede titel in je website zetten in plaats van \"welkom op de website van xx\".\r\nMaak ook gebruik van de metatags, zoals de keywords.\r\n\r\nEn nog een tip... ontwerp nooit een site met Word.:mrgreen:\r\n\r\nAh, Foobar en ik zaten tegelijk te typen zie ik nu, alleen hij was iets eerder met op het knopje te drukken om het te plaatsen.;)[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Black Tigar en Foo bar, \r\nbedankt voor jullie advies;\r\nOmdat ik niet met html kan werken ben ik - tenzij jullie iets anders weten - op Word aangewezen.\r\nMet de vriendelijke groet, weetgraag
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;494272]Er zijn genoeg wysiwyg editors (ook freeware). Bijna alles is beter dan met Word een website maken ;-)\r\nAls je een website wilt maken, is het echter wel handig om ook wat meer te weten over waar je mee bezig bent en wat kennis van HTML op te doen.[/QUOTE]\r\nHallo Obelix71,\r\nBedankt voor je advies,\r\nIk zal er mee gaan experimenteren.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...