Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Moi,\r\n\r\nIk heb een vraagje, ik wil namelijk een nieuwe pc kopen, vooral voor games die ik er op wil hebben(die niet meer ruimte innemen dan ong. COD 4 of de nieuwe COD 6), daarom wil ik graag weten als ik games die niet meer geheugen innemen dan de bovenvernoemde op deze pc kan draaien..??\r\n\r\nProcessor\r\nIntel® Core™ 2 Quad-Core Q8300 Processor (2.50GHz, 4MB cache, 1333MHz FSB)\r\n \r\nBesturingssysteem\r\nLegitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit - Nederland\r\n \r\nVideokaarten\r\n512 MB ATI® Radeon™ HD 4350 grafische kaart\r\n\r\nGeheugen\r\n4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [2 x 2.048]\r\n \r\nHarde schijven\r\n1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Die HD4350 is niet echt om naar huis te schrijven. Het zou me verbazen als die goed genoeg is voor de eisen die genoemde games stellen.\n\nVermeld dus even de systeemvereisten van de games die je wil spelen. Linkje naar een pagina waar ze op vermeld staan mag ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 CoD 4 en 6 zullen wel draaien op een 4350, maar op low of medium.\r\nJe kunt beter kijken naar bijv. een 4870, die is goed voor de eisen die je stelt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Maak je inderdaad geen zorgen over geheugen, maar over de videokaart.\r\n\r\nEn als je aan kunt geven hoeveel je aan de PC uit wilt geven en wat er allemaal van gekocht moet worden, kunnen we hier ook wel een mooie samenstelling voor je maken.\r\n\r\nIk denk bijv. aan een besparing op de processor door een Athlon X4 620 te nemen: die besparing kun je dan mooi investeren in die zwaardere videokaart.\r\n\r\nLet er wel op dat een zwaardere videokaart hogere eisen stelt aan de voeding en de koeling van je systeem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Ik heb hem op een site gevonden, normaal kost die rond de 800 euro, maar er zit een fikse korting op, 350 euro ofzo, dus dan houd ik nog 400 euro over, maar als ik alleen een beter videokaart neem, dan lukt het wel ong.? En als het mogelijk is willen jullie dan een link geven met een juiste videokaart voor me pc waar de prijs ook bij staat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Laat je niet foppen door onzinnige kortingen, die configuratie is echt geen 800 euro waard. Voor 800 euro kun je een prachtig gamesysteem in elkaar laten zetten.\r\n\r\nNeem je een dergelijk systeem en ga je er daarna aan sleutelen, dan kom je juist veel duurder uit. Want je kunt niet zomaar de videokaart omruilen voor een veel zwaardere, aangezien voeding en koeling daar niet op berekend zijn. En dan moet je voeding en misschien zelfs de behuizing ook vervangen ... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Maar nu kost die 500 euro he;), maar ik hoef niet persee die games, maar dit zijn de systeem eisen van cod 4 en de aanbevolen systeemeisen;\r\n\r\nMinimum:\r\nPentium 4 2.4GHz of AMD Athlon64 2800+ processor\r\n512MB RAM (768MB voor Windows Vista)\r\n8GB vrije hardeschijfruimte\r\nGeforce 6600 of ATI Radeon 9800Pro of beter\r\n\r\nAanbevolen:\r\n2.4GHz dual core of beter\r\n1GB RAM voor XP, 2GB voor Vista\r\n8GB vrije hardeschijfruimte\r\nGeforce 7800 of ATI Radeon X1800 of beter\r\n\r\ndit moet toch wel lukken met die pc? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Tsja, aan COD4 ga je gewoon geen plezier beleven met een budget videokaartje. En ga jij modern warfare 2 niet spelen dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Als je die aanbevolen vereisten hebt, kan je met alles op low een fatsoenlijke framerate krijgen. Wil je op een beetje kwaliteit spelen, dan zal je toch echt een betere videokaart moeten hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Okee, maar als ik die gewoon zou kopen, zou ik geen fikse lagg in game krijgen ofzo?, het maakt me niet persé uit voor de graphics, maar vooral dat die niet hapert enzo.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Lag heeft niks met je systeem te maken, die wordt uitsluitend bepaald door de kwaliteit van je verbinding. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Okeej mooi, dus als ik gewoon goede internetverbinding heb, hapert die niet ingame enzo, maar alleen de graphics kunnen dan wat minder zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 De graphics kunnen ook slecht zijn. De game kan ook onspeelbaar worden door een te lage framerate. Zeker als je online speelt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 [QUOTE=ComputerFag3000;494370]Maar nu kost die 500 euro he[/QUOTE]Ja, da\'s ook de normale prijs voor zo\'n PC. Nogmaals: laat je niet foppen door onzinnige kortingen en vergelijk gewoon wat prijzen van verschillende computerwinkels. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Okee, ik heb alvast doorgezocht naar een andere, en heb deze gevonden, is deze wel beetje beter dan?:\r\n\r\nProcessor nummer: Q8200\r\nKloksnelheid in MHz: 2330 MHz\r\nAantal processoren: 4\r\nRAM geheugen in MB: 4096\r\nRAM Soort: DDR3 SDRAM\r\nChipset Type: G43\r\nOpslagcapaciteit in GB: 1000\r\nGPU Model (Graphic Card): GEF GT220 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Nog steeds een slechte videokaart. Je zou moeten kijken naar radeon 48xx, of een nvidia GTX260 of hoger. Dan pas heb je iets wat geschikt is voor gamen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Maar dan kom je op computers uit van boven de 1250 euro, en ik wil er max. 800 ofzo aan besteden, maar het hoeft niet persé een echte gamepc te zijn, waar elke game op kan, ik wil er gewoon een paar games op kwijt.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Welnee, 700 euro voor een heel leuk systeem, bijvoorbeeld dit: [url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/92474[/url]\r\n\r\nDaarmee kun je dik tevreden zijn. Wil je nog hoger, dan kom je op zo\'n 1000 euro voor een i7 met een radeon 5870. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Okee, bedankt, maar daar zit alles in wat je nodig hebt voor een goede pc, want ik heb er niet echt veel verstand van;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Je moet [b]duidelijk[/b] aangeven wat je wilt. Voor ca. 800 euro kun je een prima gamesysteem samenstellen waarmee je niet alleen nu alle games mee kunt spelen, maar over twee jaar ook nog wel de meeste games (al dan niet met een kleine upgrade).\r\n\r\nVoorbeeld van Arrim komt echter van een webshop, wil je wel bij zo\'n webwinkel bestellen of heb je liever een winkelketen in de buurt? Een grote webshop zoals 4Launch is wel voordeliger en je hebt keuze uit heel veel onderdelen. \r\n\r\nWat moet er allemaal bij het systeem zitten, alleen kast + inhoud en Windows 7 licentie of ook randapparatuur, zoals monitor, toetsenbord, muis, speakers? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen