Ga naar inhoud

Is dit goede pc voor games?

Aanbevolen berichten

Moi,\r\n\r\nIk heb een vraagje, ik wil namelijk een nieuwe pc kopen, vooral voor games die ik er op wil hebben(die niet meer ruimte innemen dan ong. COD 4 of de nieuwe COD 6), daarom wil ik graag weten als ik games die niet meer geheugen innemen dan de bovenvernoemde op deze pc kan draaien..??\r\n\r\nProcessor\r\nIntel® Core™ 2 Quad-Core Q8300 Processor (2.50GHz, 4MB cache, 1333MHz FSB)\r\n \r\nBesturingssysteem\r\nLegitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit - Nederland\r\n \r\nVideokaarten\r\n512 MB ATI® Radeon™ HD 4350 grafische kaart\r\n\r\nGeheugen\r\n4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [2 x 2.048]\r\n \r\nHarde schijven\r\n1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
Link naar reactie
Maak je inderdaad geen zorgen over geheugen, maar over de videokaart.\r\n\r\nEn als je aan kunt geven hoeveel je aan de PC uit wilt geven en wat er allemaal van gekocht moet worden, kunnen we hier ook wel een mooie samenstelling voor je maken.\r\n\r\nIk denk bijv. aan een besparing op de processor door een Athlon X4 620 te nemen: die besparing kun je dan mooi investeren in die zwaardere videokaart.\r\n\r\nLet er wel op dat een zwaardere videokaart hogere eisen stelt aan de voeding en de koeling van je systeem.
Link naar reactie
Ik heb hem op een site gevonden, normaal kost die rond de 800 euro, maar er zit een fikse korting op, 350 euro ofzo, dus dan houd ik nog 400 euro over, maar als ik alleen een beter videokaart neem, dan lukt het wel ong.? En als het mogelijk is willen jullie dan een link geven met een juiste videokaart voor me pc waar de prijs ook bij staat.
Link naar reactie
Laat je niet foppen door onzinnige kortingen, die configuratie is echt geen 800 euro waard. Voor 800 euro kun je een prachtig gamesysteem in elkaar laten zetten.\r\n\r\nNeem je een dergelijk systeem en ga je er daarna aan sleutelen, dan kom je juist veel duurder uit. Want je kunt niet zomaar de videokaart omruilen voor een veel zwaardere, aangezien voeding en koeling daar niet op berekend zijn. En dan moet je voeding en misschien zelfs de behuizing ook vervangen ...
Link naar reactie
Maar nu kost die 500 euro he;), maar ik hoef niet persee die games, maar dit zijn de systeem eisen van cod 4 en de aanbevolen systeemeisen;\r\n\r\nMinimum:\r\nPentium 4 2.4GHz of AMD Athlon64 2800+ processor\r\n512MB RAM (768MB voor Windows Vista)\r\n8GB vrije hardeschijfruimte\r\nGeforce 6600 of ATI Radeon 9800Pro of beter\r\n\r\nAanbevolen:\r\n2.4GHz dual core of beter\r\n1GB RAM voor XP, 2GB voor Vista\r\n8GB vrije hardeschijfruimte\r\nGeforce 7800 of ATI Radeon X1800 of beter\r\n\r\ndit moet toch wel lukken met die pc?
Link naar reactie
Okee, ik heb alvast doorgezocht naar een andere, en heb deze gevonden, is deze wel beetje beter dan?:\r\n\r\nProcessor nummer: Q8200\r\nKloksnelheid in MHz: 2330 MHz\r\nAantal processoren: 4\r\nRAM geheugen in MB: 4096\r\nRAM Soort: DDR3 SDRAM\r\nChipset Type: G43\r\nOpslagcapaciteit in GB: 1000\r\nGPU Model (Graphic Card): GEF GT220
Link naar reactie
Je moet [b]duidelijk[/b] aangeven wat je wilt. Voor ca. 800 euro kun je een prima gamesysteem samenstellen waarmee je niet alleen nu alle games mee kunt spelen, maar over twee jaar ook nog wel de meeste games (al dan niet met een kleine upgrade).\r\n\r\nVoorbeeld van Arrim komt echter van een webshop, wil je wel bij zo\'n webwinkel bestellen of heb je liever een winkelketen in de buurt? Een grote webshop zoals 4Launch is wel voordeliger en je hebt keuze uit heel veel onderdelen. \r\n\r\nWat moet er allemaal bij het systeem zitten, alleen kast + inhoud en Windows 7 licentie of ook randapparatuur, zoals monitor, toetsenbord, muis, speakers?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...