Ga naar inhoud

Chd3net niet bereikbaar met Windows 7

Aanbevolen berichten

Gisteren heb ik bij Paradigit te Nijmegen en heb deze geinstalleerd op mijn netwerk.\r\n \r\nMet een laptop met Windows Vista kom ik er zonder moeite op, maar met mijn nieuwe laptop met Windows 7 niet.\r\n \r\nIk kan bij \'Computer\' niet een letter toekennen aan de harde schijf, dit lukte gelijk met Windows Vista.\r\n \r\nIk krijg de fout: \'\\\\STORAGE-93B0 is niet toegankelijk. U hebt mogelijk niet de juiste machtigingen voor deze netwerkbron. Neem contact met de beheerder van de server op als u wilt weten of u toegangsmachtingen hebt. Netwerkfout (1208).\'`\r\n \r\nZeer waarschijnlijk moet ik iets wijzigen op mijn Windows 7 laptop.\r\n\r\nM.v.g.\r\nDennis Mertens
Link naar reactie
  • 3 weken later...
HAd ook geen toegang, wel te zien op netwerk, mappen niet benaderbaar, van alles al in de aanstellingen aangepast.\r\n\r\nMet de laatste fw werkt het alle maal prima.\r\n\r\nurl:\r\n\r\n[url]http://www.conceptronic.net/Site/desktopdefault.aspx?tabindex=0&tabid=420&pc=CHD3NET[/url]\r\n\r\n(In deze FW worden in tegenstelling tot de vorige de ip-instellingen ook niet meer gerest naar default, na update....)\r\n\r\n\r\nMvg\r\n\r\nF. Boersma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...