Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Hallo,\r\n\r\nIk ben vandaag begonnen met Joomla, en ik loop nu al vast.. Ik heb alles geinstalleerd en nou krijg ik allemaal foutmeldingen..(zoals: [QUOTE]Warning: call_user_func_array() expects parameter 2 to be array, null given in /users/kermisfreak1000/www/maurice-webdesign/libraries/joomla/cache/cache.php on line 143\r\n\r\n[/QUOTE] Nu heb ik op google gezocht en scheen het te liggen aan de PHP versie.. je moest PHP 5.2x hebben ipv. PHP versie 5.3 of hoger.. Dus dit moet ik veranderen.. Maar hoe?\r\n\r\nIk snap er helemaal niks van.. Ik heb me de hele middag kapot lope ergeren.. \r\nKan iemand me alsjeblieft helpen?\r\n\r\nAlvast héél erg bedankt!\r\n\r\nmvg,\r\n\r\nMaurice Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Hoe/waar lukt het niet? Online of lokaal?\n\nUit [url]http://forum.joomla.org/viewtopic.php?p=1864879[/url] blijkt idd dat Joomla problemen heeft met PHP 5.3. Valt me tegen.\n\nAls het om online gaat, zul je je hostingbedrijf moeten vragen of het mogelijk is om je site te hosten op een server met PHP5.2. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 [QUOTE=Obelix71;494194]Hoe/waar lukt het niet? Online of lokaal?\r\n\r\nUit [url]http://forum.joomla.org/viewtopic.php?p=1864879[/url] blijkt idd dat Joomla problemen heeft met PHP 5.3. Valt me tegen.\r\n\r\nAls het om online gaat, zul je je hostingbedrijf moeten vragen of het mogelijk is om je site te hosten op een server met PHP5.2.[/QUOTE]\r\n\r\nHet gaat inderdaad om online.. Ik zal ze eens een mail sturen. Maar bij anderen hoorde ik dan ze \'Wamp\' moesten downloaden?... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Wamp is alleen nuttig als je het lokaal, offline wil testen en dat is in dit geval niet aan de orde. Er is inderdaad nog geen Joomla versie die werkt op PHP 5.3 Je moet kijken of de hoster waar jij bij zit PHP 5.2 ondersteund, sommige hosters bieden bijvoorbeeld de mogelijkheid om via .htaccess de PHP versie voor een bepaalde map aan te passen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen