Ga naar inhoud

CSS probleem met plaatsen teller / adsense

Anoniem2

Aanbevolen berichten

In dit bericht staat een link naar een pagina die ik geheel volgens de richtlijnen van W3C heb gebouwd en ook is goedgekeurd. Echter, er is een probleem dat ik maar niet kan oplossen. \r\n\r\nOnder de linker navigatiekolom staan een teller en een Adsense (Google advertentie) toegevoegd. Echter, als de tekst voorbij het navigatieblok komt, zakt zowel de teller als de advertentie omlaag.\r\nOngetwijfeld doe ik iets verkeerd maar ik weet niet wat! Is er iemand die mij hiermee kan/wil helpen?\r\n\r\nDe betreffen pagina is hier te vinden: \r\n\r\n[url]http://www.loki-travels.eu/CSS-probleem/indextest.html[/url]\r\n\r\nBijgevoegd het css document dat bij deze html-pagina hoort\r\n\r\nHopelijk weet iemand een oplossing!
Link naar reactie
[html]div.c2 {clear: both;}[/html]\n\nDit zorgt er voor dat onder de laatste div verder wordt gegaan.\n\nDus waarschijnlijk wil je dat er even uit halen, maar behalve dat zou ik de hele structuur anders opbouwen:\n-\"links\" krijgt drie divs in zich: voor menu, teller en adsense. Deze drie divs staan onder elkaar, dus hoef je niet te laten floaten.\n-\"links\" en \"rechts\" float:left;\n- \"footer\" zit niet meer in \"box\" en krijgt een clear:left.\n\nAls je dat niet kan volgen, moet je maar even roepen, dan maak ik een plaatje.
Link naar reactie
Plaatje is bijgevoegd. Getekend zijn alleen divs en hoe ze in elkaar zitten. Gelijke kleuren zitten op hetzelfde niveau.\n\nHtml hierbij wordt dus:\n[html]
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
[/html]\n\nIn de css krijgen alle divs [B]position:static[/B] mee. Dus geen gedoe met [I]relative[/I], want dan gaan gekke dingen gebeuren.\n\"left\" en \"right\" krijgen voorts beide [B]float:left[/B]. \"footer\" krijgt [B]clear:left[/B]\n\nVoor de rest uiteraard breedtes meegeven die je graag hebt, en dan zou het goed moeten gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...