Ga naar inhoud

Welke microSD is snel genoeg voor galaxy s7 edge' UFS 2.0 flashgeheugen??


Aanbevolen berichten

Ik wil een microSD aanschaffen voor mijn Samsung Galaxy s7 edge. Nu heb ik meerdere keren gelezen dat een normale microSD te 'langzaam' is voor het supersnelle flashgeheugen in de s7 edge. Programma's die bijvoorbeeld op de microSD staan, of bijvoorbeeld foto's werken heel traag of komen traag op gang. Ik heb dit zelf al erg vaak meegemaakt met de microSD die ik er nu in heb zitten. Weet iemand misschien of er een geschikte microSD is die wel snel genoeg is voor de s7 edge waardoor ik zo min mogelijk last heb van 'vertraging'? Bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Je kunt een sd-kaart kopen waar je toestel wat sneller mee om kan gaan. Vooral voor foto's en video's maken biedt dat voordeel. Maar om eerlijk te zijn. Ik heb persoonlijk nooit last gehad van 'traagheid' door apps, bestanden en foto's op een sd-kaart, terwijl ik ook gewoon standaardkaartjes gebruik. Ik ben benieuwd of je verschil merkt met een betere SD-kaart.
Link naar reactie
@joris-peterse Bedankt voor je antwoord, Ik merk wel degelijk verschil. Ik sloeg mijn fotos altijd op op mijn sd-kaart. Elke keer als ik vervolgens de galerij opende en een foto/filmpje wilde bekijken duurde dat echt lang (enkele seconden en vaak meer!). Ik vond dat raar want de telefoon had ik echt nog maar een dag. Ik heb daarna de opslaglocatie gewijzigd naar de telefoon zelf en ik had geen enkel probleem meer. Foto's en filmpjes laadden gelijk. Ik heb toen wat research gedaan en meerdere 'experts' gaven aan dat dat kwam doordat het geheugen van de s7 edge te snel is voor een sd-kaart. Daardoor laden foto's op de sd-kaart trager en kan de telefoon traag gaan aanvoelen als er nog meer belangrijke programma's op de sd-kaart staan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...