Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 iemand ervaringen met het bovenstaande?\r\nsiorry dat ik zoveel topics aanmaak met allerlei problemen, maar we gaan binnenkort overstappen van provider, dus daarom :D\r\n\r\noverigens neem ik hierbij de Sitecom WL308 + die sticky van hun Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 Een Internet abonnement is alleen beschikbaar i.c.m. het UPC Standaardpakket Radio/TV \r\n\r\nheb je dat ook gelezen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 ^ ik had dat ooit gelezen ja, maar ben het vergeten... nee :P\n\ndus ik MOET tv erbij nemen?\n\n...\n\nik ga zo meteen nog langs een UPC winkel in Rotterdam, dus ik kijk wel :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 Ja, maar de kans is redelijk dat je dat tv-abonnement al hebt. Tenzij je Digitenne van KPN, satelliet of helemaal geen tv hebt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 ja oke\n\nwe nemen het voordeelpakket van de UPC... alleen 1 vraagje, wij gaan verhuizen van huis a naar huis b ( letterlijk naast elkaar ) dus wat kunnen wij het beste EERST opzeggen?!, telfort internet + bellen van huis a, of gelijk internet van upc op huis b aanschaffen, mijn ouders willen met nummerbehoud, dus zodra de telfort weggaat, en dat nummer vrijkomt, kunnen wij zeggen dat we verhuizen, en zo krijgen we die nummer op huis b, maar het probleem is dat ik bang ben voor een lange periode/termijn zonder internet, vooral dit jaar heb ik internet hardcore nodig voor huiswerk en al... ook doen wij het met een monteur, iemand ervaring met de monteur van UPC?, hoe snel een afspraak gemaakt is, en hoe snel hij langskomt ?\n\nzit best wel in een hete periode met school ( druk! ) dus max 2 dagen kan nog wel zonder internet, en de vrouw van de UPC winkel zei ook van, dat als je het bestelt hebt dat je de signaal/whatever 48 uur erna hebt... dan blijft nog over met de monteur en al...\n\n( ja, wij hebben een monteur nodig, voor het geval dat iemand zich dat afvroeg ;) ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Als internet echt belangrijk is zou ik eerst UPC aanvragen en nummerbehoud uit laten voeren. Pas als dat geregeld is zou ik dan het huidige Telfort opzeggen. Mogelijk betaal je dan een maand twee abonnementen, maar dat is dan de prijs om gegarandeerd internet te houden.\n\nAls je geen zin hebt om te veel te betalen moet je UPC het opzeggen van Telfort+Nummerbehoud laten regelen. Kans dat je even zonder internet zit blijft dan aanwezig. Anders maar op school gaan werken; neem aan dat ze daar ook internet hebben...\n\nMonteurs heb ik geen ervaring mee. Ik weet wel dat als je een schroevendraaier en een stanleymes kunt vasthouden, dat je dan ook kabelinternet kunt aansluiten. Kwestie van doen wat in het boekje staat; met een uurtje werk kun je het in principe werkend hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Ik weet niet waar je woon maar ik hoor wel vaak van mensen uit mijn omgeving dat UPC vaak storingen heeft en dat die ook niet 1 2 3 zijn opgelost. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Cx1213, woon in Rotterdam, Oude Noorden ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 ok, ik niet dus dan zou ik het echt niet weten of er daar ok zoveel klachten zijn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2009 bump!\r\n\r\nheeft iemand nog ervaringen met de Fibre Power dienst van UPC?\r\n\r\nwant ik denk ( tenminste mijn ouders ) ervan om em vandaag te bestellen :s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 Wat moeten je ouders, die waarschijnlijk alleen maar surfen en emailen, met 60 Mbit die ze waarschijnlijk toch niet halen?? Geldverspilling!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 [QUOTE=Esvee;494736]Wat moeten je ouders, die waarschijnlijk alleen maar surfen en emailen, met 60 Mbit die ze waarschijnlijk toch niet halen?? Geldverspilling!!![/QUOTE]\r\n\r\nKen jij zijn ouders dan :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 [QUOTE=qpc;494738]Ken jij zijn ouders dan :confused:[/QUOTE]\r\n\r\nwat denk je? :confused:\r\n\r\nover het algemeen hebben mensen geen 60 Mbit nodig Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 [QUOTE=Esvee;494741]wat denk je? :confused:\r\n\r\nover het algemeen hebben mensen geen 60 Mbit nodig[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk het wel, want als het anders zou zijn, dan moet het jaloezie zijn.....\r\n\r\nEn dat jij geen 60Mbit niet nodig hebt, dat wil niet zeggen dat anderen het ook niet nodig hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 [QUOTE=qpc;494743]Ik denk het wel, want als het anders zou zijn, dan moet het jaloezie zijn.....\r\n\r\nEn dat jij geen 60Mbit niet nodig hebt, dat wil niet zeggen dat anderen het ook niet nodig hebben.[/QUOTE]\r\n\r\nik heb het niet nodig nee, en ik denk heel veel mensen niet. Het is alleen handig als je veel download en dan is het ook nog maar de vraag of je de 60 Mbit haalt. Voor alleen email en surfen merk je echt niet het verschil met bijv. 10 Mbit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 IDD, wat Qpc zegt :D\r\n\r\nik download redelijk veel, game redelijk veel online, dus... maar zohiezo ga ik geen 60 mbit kopen, maar de 30 mbit ;) \r\n\r\n\r\nalleen wil ik weten wat de gebruikerservaringen zijn, hoop dat UPC vooruit is gegaan sinds wij over gingen stappen op Telfort ( was in 2006 ofzow ) \r\n\r\n\r\nen by the way, thanks for the help :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 [QUOTE=adilhussain;494822]IDD, wat Qpc zegt :D\r\n\r\nik download redelijk veel, game redelijk veel online, dus... maar zohiezo ga ik geen 60 mbit kopen, maar de 30 mbit ;) \r\n\r\n\r\nalleen wil ik weten wat de gebruikerservaringen zijn, hoop dat UPC vooruit is gegaan sinds wij over gingen stappen op Telfort ( was in 2006 ofzow ) \r\n\r\n\r\nen by the way, thanks for the help :P[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb 1 kennis in Purmerend en 1 kennis in Amsterdam die dit abonnement hebben, beiden zijn dik tevreden, alleen merken ze wel dat die 60Mbit in de newsgroups vaak niet gehaald wordt, dit wordt dus blijkbaar nog steeds geknepen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 dat is ook met mijn telfort nu ;)\r\n\r\nwanneer het speedlinq was, had ik ooit 4,8 mbps gehaald, dat was het maximum :D en nu haal ik max 1,4mbps... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 [QUOTE=adilhussain;494830]dat is ook met mijn telfort nu ;)\r\n\r\nwanneer het speedlinq was, had ik ooit 4,8 mbps gehaald, dat was het maximum :D en nu haal ik max 1,4mbps...[/QUOTE]\r\n\r\nJe haalt nu 2 dingen door elkaar. Je kan geen DSL met kabel vergelijken.\r\nBij kabel is de snelheid normaal gesproken net zo hoog als de advertentie zegt en dat is bij ADSL miet mogelijk.\r\nUiteraard zijn er altijd (technische)oorzaken aanwezig waardoor je de snelhied misschien niet haalt, maar deze zijn oplosbaar, de afstand maakt bij kabel niet uit.\r\nBij ADSL daarentegen is (onderandere) de afstand crusiaal voor welke snelheid je kan halen.\r\nBij UPC is het dus gewoon mogelijk om die 60Mbit te halen, maar ze \'knijpen\' de snelheid naar nieuwsgroepen toe, terwijl ze dit niet toegeven. De OPTA is bezig om hier tegen op te treden naar UPC toe, dus dit zal wel van tijdelijke aard zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2009 oh! oke, thanks!\r\n\r\nnu snap ik het ,\r\n\r\nmaar ik ga vanuit het modem ( waar de tel. op aangesloten is ) een kabel trekken naar andere huis, daar zit de router aan, en zo een kleine kabeltje van 1,5 m naar mijn pc... zal dit drastische sloomheid betekenen voor mijn (toekomst, want heb em nog niet besteld ) verbinding van UPC?\r\n\r\noverigens gaat 1 pc, in een andere huis het met WIFI doen,, je krijgt zo een sticky van hun erbij ( bij de NetGear WNR2000 ) \r\n\r\nsnelheid ligt wel oke, mij gaat het meer om de stabiliteit van de verbinding, dus niet 20x per dag een storing of iets dergelijks...\r\n\r\n\r\n( P.S. huidige Telfort vind ik nog steeds snelgenoeg met 20 mbit :D ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen