Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 hallo ik moet steeds opnieuw inloggen als ik naar een websitega ,bv cumputer idee,moet ik steeds mijn lognaam en wachtwoord invullen,hij slaat het niet op ,en bij instellingen staat wel wachtwoord opslaan, ik draai met een \r\nlaptop, op mijn desttop doet hij het wel, hoe los ik dat op bvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik vermoed via Extra, opties en dan tabblad privacy.\n\nOverigens word je op dit forum na x minuten automatisch uitgelogd; ligt niet aan de instellingen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 klik eens op onthouden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 @Obelix71...\n\nIk laat inloggen onthouden in firefox en als ik morgen weer naar deze site ga, hoef ik niets opnieuw in te vullen. \nAls je alle cookies dagelijks laat verwijderen, moet je ook weer opnieuw inloggen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 nou het wil nog niet lukken,ik ga even verder zoeken, bvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Weer wat geleerd. \n\nKun je TS aangeven wat er bij hem (mogelijk) verkeerd staat ingesteld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Mijn instellingen in Firefox:\nExtra > Opties:\ntabblad privacy\nstaat eerste venster op: \"Geschiedenis onthouden\"\n\ntabblad Beveiliging\nLet op dat de site waarvan je wél de inloggegevens wilt onthouden, niet onder de knop uitzonderingen staat\n\n\nMaar het probleem kan natuurlijk ook liggen in een opschoning van een ander programma.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 oke het werk weer,wat er mis is gegaan weet ik niet,ik heb niets veranderd\r\nallemaal bedankt voor het mee denken gr. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 [QUOTE=Obelix71;493882]Overigens word je op dit forum na x minuten automatisch uitgelogd; ligt niet aan de instellingen.[/QUOTE]\r\n[QUOTE=dutch-online;493884]nog niet meegemaakt .????:rolleyes::rolleyes:[/QUOTE]\r\nNou en of.... Ik was de eerste weken/maanden ook zo eigenwijs om dat vinkje niet te zetten bij \"[I]Dit wachtwoord op deze PC onthouden[/I]\", en elke (ik meen) 10 minuten sta je weer voor datzelfde venster. Het voordeel is wel dat je het WW niet meer vergeet, maar het nadeel is een uitgesleten toetsenbord op die karakters.\r\n\r\nDus dutch-online.... weet je je wachtwoord nog ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 OK, dat is ook een manier.... Maar ik moet het hebben van slimme WW creatie, iets wat te onthouden valt, want ik heb de pest aan herinstalleren en opschonen.\r\nLiefst één keer invoeren, vinkje zetten, en niet meer naar omkijken ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Van Black Tiger kregen we hier eens deze link:\n[url]http://www.mirekw.com/winfreeware/pins.html[/url]\nvan PINs een wachtwoord-manager.\n\nDoordat ik altijd unieke ww gebruik, is dit progje een uitkomst... weer te beveiligen met een wachtwoord :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Wachtwoorden onthouden in Firefox zit onder Tools --> Options ---> Security --> vinkje zetten bij Remember Passwords for Sites.\r\n\r\nMaar ik zou je toch dit aanraden: [url]www.lastpass.nl[/url]\r\nVoordelen:\r\néén wachtwoord onthouden\r\nvan alle computers automatisch inloggen\r\nje bent je wachtwoorden niet kwijt als je computer (en dus Firefox) crasht Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen