Ga naar inhoud
  • 0

Hoe maak ik een logfile?

Anoniem2

Vraag

Computer 1-0-1 for dummies:\r\nHoe maak ik zo\'n logfile? Gaat dat alleen via die hijack website? Zo ja, is die echt op-en-top veilig? :confused:\r\n\r\nIk probeer te achterhalen OF en zo ja, WELKE emails er van mijn computer zijn verzonden, zonder dat ik dit weet. :(\r\n\r\nEn weet iemand hoe ik een password op Outlook kan zetten? :cool:\r\n\r\nKrijg wat van die hackers!!!! GRRRR :mad:
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
om een hijacklog te maken, zul je dat programma moeten gebruiken. Als het niet veilig zou zijn, zou niet iedereen het adviseren/er gebruik van maken ;-)\r\n\r\nGaat om outlook? Normaal gesproken staan die in de map \'verzonden items\'.\r\n\r\nKan me niet/nauwelijks voorstellen dat iemand jouw mailprogramma gebruikt om mails te versturen (je pc moet aanstaan, outlook moet open staan en de verzender moet dan ook nog eens alle verzonden mails verwijderen (uit verzonden items en de prullenbak). En dat allemaal zonder dat jij het merkt?!\r\n\r\nGa er van uit dat je een bijgewerkte virusscanner gebruikt en een firewall?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...