Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Als je op een link in een mailtje drukt, opent de browser zich en ga je naar een website.\r\nSinds enkele dagen, na een Microsoft update, gaat de link naar het bestand Documenten op de C schijf.\r\n\r\nWie weet waar ik dit weer terug kan zetten, dat niet de C schijf aangesproken wordt maar dat de Browser opgestart wordt?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\nXavier. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 waarom weet niemand een advies voor mij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 En als je via de verkenner op een (internet)link klikt; wat opent dan?\n\nOverigens; bedoel je bestand \"documenten\" of map \"mijn documenten\"? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Obelix, het is de map Docementen in C:/ waar ook de mappen afbeeldingen, bureaublad favorieten etc staan.\r\nJouw vraag: \"om via de verkenner op een (internet) link klikt\". ik begrijp niet dat je via Verkenner op een link kunt klikken. Is het kmogelijk dat je wat preciezer bent? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2009 Ik neem aan dat die link in de mail een link is naar een internetpagina?\n\nWelke browser gebruik je?\n\nMaak anders eens (bv op je bureaublad) een leeg bestand aan en noem dat test.html (zorg dat er niet bv nog eens txt achter komt!). Dubbelklik op dat bestand. Wat gebeurt er dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2009 Obelix, dan opent verkenner zich met een lege map.\r\n\r\nBijvoorkeur gebruik ik Opera. Daarna komt Chrome, en de anderen. \r\nIk begrijp de vraag niet helemaal omdat het altijd goed is gegaan, totdat ik een windows update installeerde en de linken niet meer werkte. \r\nEen ander mailadres laat ik via Opera, met zijn eigen mail mogelijkheid, binnenkomen. \r\nDe linken die via Opera binnenkomen, openen zich wel zoals het hoort. \r\nHet probleem ligt duidelijk bij outlook. (dankzij de installatie van een update) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2009 Is er niemand die mij met dit probleem kan helpen?\r\nDat zou ik erg jaamer vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2009 In het scherm \"[I]Configuratiescherm - Software[/I]\" zit bij XP \"[I]Programmatoegang en instellingen[/I]\" (Vista of Win7 weet ik niet).\r\n\r\nDaar kan je je standaardprogramma\'s instellen ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen