Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Hallo,\r\n\r\nIk ben opzoek naar een betrouwbare hosting waarbij ik een .fm domeinnaam gratis kan aanmaken. (Er mag een woord voor of achter .fm staan.) Het liefste zou ik er een zonder reclame hebben, met mag maar dat moet niet storend zijn. \r\n\r\nHiervoor had ik een .fm.nu domein deze hosting is opeens uit de lucht, hierdoor is een hoop reclame werk verloren gegaan vnadaar dat ik graag een redelijk betrouwbare hosting zoek. \r\n\r\nIk heb zelf al wat gegoogled maar niet echt iets gevonden.\r\n\r\nAlvast Bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Wat je vraag lijkt me lastig: betrouwbaar [b]en[/b] gratis. Betrouwbaar heeft doorgaans een prijs. \nZeker als je geen reclame wilt.\n\nStaat op [url]http://www.mijnhomepage.nl/domeinnaam.php[/url] iets tussen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [QUOTE=Obelix71;493534]Wat je vraag lijkt me lastig: betrouwbaar [b]en[/b] gratis. Betrouwbaar heeft doorgaans een prijs. \r\nZeker als je geen reclame wilt.\r\n\r\nStaat op [url]http://www.mijnhomepage.nl/domeinnaam.php[/url] iets tussen?[/QUOTE]\r\n\r\nVandaar dat ik het ook vraag ;) Een .fm domein is moeilijk te vinden. Reclame mag zoals ik al zei zolang hij niet storend is, met betrouwbaar bedoel ik dat hij niet na 1 maand al opgedoekt is. Ik host nu bij 110mb ook gratis en geen reclame. Helaas een te lange URL vandaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Gangbare prijzen voor een .fm domein liggen rond de 100 euro per jaar. Dat zal geen enkel bedrijf je gratis geven. \n\nVoor minder dan 10 euro per jaar heb je een .nl, .com of .eu domeinnaam die zolang je betaalt ook gewoon van jou blijft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 FM-domein is helemaal niet zo moeilijk te vinden, alleen jij wilt het (bijna) gratis hebben. En ja, dan wordt het een stuk lastiger. Wat is er mis met een .nl domein (bv. [url]www.malamutebewfm.nl?[/url]). Betaalbaar en betrouwbaar. Gratis/reclame betekent toch dat je heel erg afhankelijk bent. dan loop je het risico veel werk kwijt te raken. Of gratis dan zo goedkoop is, betwijfel ik..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [QUOTE=Obelix71;493539]FM-domein is helemaal niet zo moeilijk te vinden, alleen jij wilt het (bijna) gratis hebben. En ja, dan wordt het een stuk lastiger. Wat is er mis met een .nl domein (bv. [url]www.malamutebewfm.nl?[/url]). Betaalbaar en betrouwbaar. Gratis/reclame betekent toch dat je heel erg afhankelijk bent. dan loop je het risico veel werk kwijt te raken. Of gratis dan zo goedkoop is, betwijfel ik.....[/QUOTE]\r\n\r\nOja dat zou ook nog een idee zijn, ik heb een eigen radio station vandaar dat .fm. ( [url]http://malamute.110mb.com/Radio/[/url] ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 van dat radiostation was te verwachten ;-)\nGa dan voor zeker en investeer een paar euro per jaar in een goede naam en ga voor wat zekerheid. Het lijk me ook niets om elke x maand een ander, gratis, internetadres te moeten regelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [QUOTE=Obelix71;493582]van dat radiostation was te verwachten ;-)\r\nGa dan voor zeker en investeer een paar euro per jaar in een goede naam en ga voor wat zekerheid. Het lijk me ook niets om elke x maand een ander, gratis, internetadres te moeten regelen.[/QUOTE]\r\n\r\nNou het probleem is dat ik geen 95 euro of meer per jaar wil neer leggen alleen voor een .fm domein Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [QUOTE=MalamuteBew;493593]Nou het probleem is dat ik geen 95 euro of meer per jaar wil neer leggen alleen voor een .fm domein[/QUOTE]\r\nDan neem je toch [I]geen[/I] .fm domein, maar iets anders? Hiervoor had je immers ook geen .fm domein ;)\r\n\r\nHier kun je dan eventueel nog het subdomein \'radio\' voor hangen, zodat toch de associatie met radio erin zit, bijvoorbeeld:\r\nradio.malamute.com\r\n\r\nNaar mijn idee is iets waar geen .fm in zit nog altijd beter dan zo\'n goedkope dubbele domeinextensie. Staat immers een stuk professioneler. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [QUOTE=FooBar;493597]Dan neem je toch [I]geen[/I] .fm domein, maar iets anders? Hiervoor had je immers ook geen .fm domein ;)\r\n\r\nHier kun je dan eventueel nog het subdomein \'radio\' voor hangen, zodat toch de associatie met radio erin zit, bijvoorbeeld:\r\nradio.malamute.com\r\n\r\nNaar mijn idee is iets waar geen .fm in zit nog altijd beter dan zo\'n goedkope dubbele domeinextensie. Staat immers een stuk professioneler.[/QUOTE]\r\nWaar kan ik zoiets gratis vinden? Of voor minder dan 5 EUR per maand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Gratis: nee. (volledige) domeinnamen zijn nu eenmaal niet gratis. Nergens niet.\n\nVoor minder dan 5 euro per maand is niet zo ingewikkeld. Voor 7 euro per jaar(!) heb je bijvoorbeeld bij Strato een .nl domein of voor 8,5 euro per jaar een .com, .net of .eu domein.\n\nEr zijn uiteraard meer meer domeinextensies, maar dit lijkt me de meest interessante. Er zijn uiteraard ook meer aanbieders... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Helemaal met FooBar eens.\n\nEnige waar je dan naar moet kijken is of het dat biedt wat jij nodig hebt/denkt te hebben. Dat het zo goedkoop mogelijk moet, begrijp ik, maar nogmaals: bedenk wat het je kost aan extra werk/tijd/etc. om telkens te switchen als je niet tevreden bent of als blijkt dat het niet (goed) werkt. En voor eur 60,00 per jaar moet dat (makkelijk) lukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Je kunt ook een webhosting account nemen, er zijn al heel goedkope waar je dan wel een gratis volledige .nl domeinnaam erbij krijgt. Heb je gelijk ook email en kun je meteen ook een homepage voor je station online zetten.\r\n\r\nDaar hoef je nog geen 60 euro per jaar voor uit te geven, die zijn al te krijgen voor een 25 euro per jaar. Inclusief de domeinnaam dus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 ga naar dot.tk wat is er mis met .tk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Professionaliteit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=tomtom901;495518]Professionaliteit?[/QUOTE]\r\n\r\ninderdaad;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen