Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 Wanneer ik vanaf de CD opstart om XP te installeren, krijg ik na het laden van de \"pakketjes\" een blauw (error) scherm en moet ik mijn computer opnieuw opstarten.\r\nIemand een idee hoe dit kan en wat ik hier eventueel aan kan doen?\r\n\r\nGroetjes,\r\nCliff Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Heb je een SATA-schijf in je computer? Mogelijk dat de installatie daar op blijft hangen. XP herkent deze controllers niet standaard, daar zul je drivers voor moeten installeren (tijdens de installatie wordt daarom gevraagd, druk dan op F6 en stop de diskette met drivers in de floppydrive).\r\n\r\nHet is trouwens handiger om een nieuw topic aan te maken dan in een (inmiddels één jaar) oud topic een nieuw probleem aan te snijden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [QUOTE=CliffG;493508]Wanneer ik vanaf de CD opstart om XP te installeren, krijg ik na het laden van de \"pakketjes\" een blauw (error) scherm en moet ik mijn computer opnieuw opstarten.\r\nIemand een idee hoe dit kan en wat ik hier eventueel aan kan doen?\r\n\r\nGroetjes,\r\nCliff[/QUOTE]\r\n\r\nJe zit in iemand anders zijn topic met een heel ander onderwerp te schrijven.\r\nMaak voor jouw probleem een nieuwe topic aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Sorry voor het plaatsen van een bericht in het verkeerde topic, maar ik probeer dus XP naast Vista te installeren, dus vandaar ;) Maar ik snap het punt!\r\n\r\nIk heb inderdaad een SATA-schijf. Maar ik zal wel even een nieuwe topic aanmaken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen