Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Weten jullie of die er ook zijn in DVD+RW?\nIk kan ze zo niet vinden, kom alleen de branders tegen als ik daar op zoek, geen dvd\'s.\nDat is handig voor software die nogal eens van versie veranderen.\n\nNu gebruik ik daar gewone stiften voor, is toch minder netjes.\n\n(niet gaan zeggen dat het slecht voor de leesbaarheid van de cd/dvd\'s is, want ik gebruik het al jaaaarrrreeeen en heb er zelf nooit wat van gemerkt.\nGewoon met zwarte Hema stiften, lekker duidelijk.\nOverigens laat ik de meeste rw.s blanco en geef ik het doosje een naam)\nLaatst nog eens wat oude cd-r\'s nagekeken, die zijn ruim 10 jaar geleden beschreven met gewone stift en doen het nog gewoon.\nZijn meest oude programma\'s die je nu niet meer gebruikt.\n\n\nIemand een tip?\n\nHet gaat niet om grote aantallen want die zullen wel duur zijn.\nIk heb nog ruim honderd gewone nieuwe RW\'s die ik al niet op krijg.\nAf en toe gooi ik er weer eens een weg als er teveel krassen op zitten, maar ik ben er zuinig op, gaan altijd weer gelijk in doosje, ook de gewone. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 [quote=dutch-online;493507]Nee die zijn er niet.[/quote]\nEch nie?\nDat is dan jammer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Light scribe kun je niet wissen. Heb je dus niks aan op een RW.\nDus nee, die bestaan niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 [quote=Ghostwriter;495440]Light scribe kun je niet wissen. Heb je dus niks aan op een RW.\nDus nee, die bestaan niet.[/quote]\n \nNou, dan ben je zeker een leek ;)\nNooit aan gedacht om bijv. de schijf Nero te noemen, zonder versienummer.\nDan kun je daar steeds de laatste op zetten of welke je wilt.\nOf Acronis zonder versienummer.\nEn zo zijn er ik weet niet hoeveel programma\'s die nogal eens van versie veranderen.\nMij lijkt het makkelijk, ik doe het nu ook trouwens, maar dan met een stift, is toch minder net. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2009 Ik denk dat Ghostwiter bedoeld dat je de met Lightscribe geschreven afbeelding op het schijfje niet kunt wissen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [quote=Edmoor;495529]Ik denk dat Ghostwiter bedoeld dat je de met Lightscribe geschreven afbeelding op het schijfje niet kunt wissen.[/quote]\nZou uiteraard kunnen, maar dat is toch bekend dat je het bovenkantje 1x kunt gebruiken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Bij mij is dat in elk geval wel bekend ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2009 [QUOTE=burgkop;495543]Zou uiteraard kunnen, maar dat is toch bekend dat je het bovenkantje 1x kunt gebruiken?[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies.\r\nDus heb je er niks aan om een RW schijfje met lightscribe te maken.\r\n\r\nWie = leek?\r\nOf leek het maar zo... :-| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 Ben nog steeds geen LightScribe RW tegen gekomen, jullie?\n \nIk heb overigens al ruim een half jaar zo\'n brander, maar nog geen cd van tekst/plaatje voorzien.\nSnap eigenlijk niet wat je nodig hebt.\nAls ik het een en ander lees, kom je tegen dat Nero en Ashampoo dit direkt kunnen.\nIk heb de laatste versies en bijv. bij Ashampoo Burning studio 9.21 en als je daar weer verder kijkt wordt je weer verwzen naar de LightScribe site.\nLekker duidelijk dus, daar is het ook weer niet nl.\n \nWeet iemand iets eenvoudigs om te gebruiken, nl?\nTegen de tijd dat ik door heb hoe het werkt ben ik er klaar mee, ik hoef maar een enkel schijfje te branden, moet dus zichtbaar makkelijk zijn zodat ik een volgend keer gelijk zie hoe het werkt en niet weer van alles moet uitpluizen, want dan mik ik het aan de kant.\nWelk programma makkelijk werkt maakt niet uit, dat vind ik wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 Hier heeft iemand het trouwens wel over een DVD-RW met lightscribe, maar het is niet duidelijk of men daar de brander- of een schijfje mee bedoelt:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=26884&highlight=LightScribe[/url]\n\nMaar als je een lightscribe brander hebt moet je de bijgeleverde CDr eens zoeken, want grote kans dat daar een Nero versie bij zit met[B] apart[/B] ook Lightscribe software.\n\nVerder:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=62227&highlight=LightScribe[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [quote=erikdenhouter;524468]Hier heeft iemand het trouwens wel over een DVD-RW met lightscribe, maar het is niet duidelijk of men daar de brander- of een schijfje mee bedoelt:\n[URL]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=26884&highlight=LightScribe[/URL]\n .............[/quote]\n \nHet enige wat ik daar lees id dat het over een DVD-rw brander gaat met de mogelijkheid van Lightscribe.\nOf zie ik het vout?\nIk zoek dus het schijfje DVD-RW waar je tekst op kunt branden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [quote=erikdenhouter;524468].......... \nMaar als je een lightscribe brander hebt moet je de bijgeleverde CDr eens zoeken, want grote kans dat daar een Nero versie bij zit met[B] apart[/B] ook Lightscribe software. ..........[/quote]\nDe cd heb ik wel, maar werkt niet, gelijk foutmelding.\nStaat overigens Nero 8 op OEM.\nWerkt misschien wel op een kaal systeem.\nIk heb er nu bijv Nero portable 9 op staan en Ashampoo Burning studio 9 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [QUOTE=burgkop;524463]\nIk heb overigens al ruim een half jaar zo\'n brander, maar nog geen cd van tekst/plaatje voorzien.\nSnap eigenlijk niet wat je nodig hebt.[/QUOTE]\nHier was het eigenlijk een reactie op, er zijn meer mensen met zo\'n brander, maar hebben geen idee wat voor software ze nodig hebben.\n\nIk denk overigens dat het wel zal werken met de bijgeleverde Nero versie op het systeem waarvoor die bedoeld is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [quote=burgkop;524476]\nIk zoek dus het schijfje DVD-RW waar je tekst op kunt branden.[/quote]\ndie bestaan niet . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [quote=dutch-online;524492]Ach hij luistert toch niet.;):rolleyes:[/quote]\nIk luister prima.\nMaar het zou toch kunnen dat iemand het wel heeft gezien?\nEr worden wel vaker onmogelijkheden vermeld die later weer niet blijken te kloppen.:p\n \n----\nik ben echt niet de enige die er naar zoekt :\n[URL]http://www.lightscribe.com/discussionboards/index.aspx?g=posts&t=3038[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 Alles wat je aan software nodig hebt voor [url=http://www.lightscribe.com/DownloadSection/windows/index.aspx]Lightscribe[/url]. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [quote=Edmoor;524495]Alles wat je aan software nodig hebt voor [URL=\"http://www.lightscribe.com/DownloadSection/windows/index.aspx\"]Lightscribe[/URL].[/quote]\n Ja Ed, die site heb ik al tig keer gezien, is voor mij allemaal niet duidelijk.:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 En Nero heeft het inderdaad standaard aan boord en is erg eenvoudig in gebruik.\nJe kunt ook eens kijken naar [URL=\"http://www.download3000.com/download-ashampoo-cover-studio-2-count-reg-51327.html\"]Ashampoo[/URL].\nZelf gebruik ik Nero. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2010 [quote=Edmoor;524500]En Nero heeft het inderdaad standaard aan boord en is erg eenvoudig in gebruik.\nJe kunt ook eens kijken naar [URL=\"http://www.download3000.com/download-ashampoo-cover-studio-2-count-reg-51327.html\"]Ashampoo[/URL].\nZelf gebruik ik Nero.[/quote]\nDie Ashampoo Cover story zit ook in dat Burning studio.\nIk krijg wel eigen gemaakte tekst in beeld van de cd, maar geen mogelijkheid om te branden om de een of andere reden.\nKan alleen opslaan !!!!\nIn Nero er niet verder naar gekeken omdat het zo uitgebreid is dat het weer lastig wordt vandaar de portable versie.\nMaar ik kan het uiteraard daarmee ook weer eens proberen.\nWelke versie gebruik je?\nMijn bedoeling is gewoon tekst rondom op cdr te branden met een vaag achtergrondje.\n \n----\n \nIk had Nero 10 er even op gezet.\nEn er even later weer afgemikt.\nMij te uitgebreid, al die zooi gebruik ik niet, veel te ingewikkeld.\nDe gewone dingen doe ik met de portable.\n \nIk ga gewoon door met de viltstift, doe ik al jaaaren.\nEen tekst op cd zetten was toch maar voor enkele dingen bedoeld.\nIk gebruik het meest DVD+RW en CD-RW.\nGewone R heb ik er nog zoveel van, maar gebruik ze nooit eigenlijk.\n \nBedankt allemaal weer even voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2010 [quote=dutch-online;524503].................................\nInderdaad je bent niet de enige die zo eigenwijs is.:(;):D:rolleyes::-(\n \nKijk nou bij alle internet zaken die DVD schijfjes verkopen , nergens wat jij wil hebben.:confused:[/quote]\nIk heb overigens een poos niet gezocht hoor, maar het blijft raar.:p\nMoet je bij toeval tegen komen, net zoals mijn \"mede zoeker\" :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen