Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik heb zins kort Risen op mijn pc staan en nu zit ik vast in een quest namelijk, Hemlar\'s murderer. Ik heb het probleem al op internet opgezocht maar kon geen antwoord vinden. Nu wil ik graag weten wat de cheat is om de quest makkelijk te laten slagen. (door een bug kan ik niet verder.)\r\nIk weet dat je eerst [I]setqueststatus[/I] moet intypen en dan de tag van de quest en dat [I]succeed[/I]. maar mijn probleem is dat ik niet weet wat de tag is. Weet iemand wat ik hier moet intypen?\r\n\r\nalvast bedankt.\r\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik had geen moeite hemlar\'s moordenaar te vinden. Je moet wel een hele hoop doen, maar de quest werkt op zich wel. Er zitten wel quests in die (kunnen) breken, maar ik ben er nog geen tegengekomen, die de main quest stoppen.\n\nSPOILER: Aric is de moordenaar. Als je de quest uitspeelt, krijg je zijn zwaard, dat op dat moment in het spel een leuk wapen is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik weet hoe de quest loopt en ik ben op het punt dat ik met ash heb gepraat maar heb geen weet gekregen en kan ook niet meer praten met Ash. vandaar dat ik graag de cheat wil hebben.\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [url=http://www.cheatscodesguides.com/pc-cheats/project-rpb-working-title/]Risen - Cheat Codes[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik weet al wat de cheat is maar nog niet wat ik precies moet intypen.\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 [url]http://www.actiontrip.com/cheats/risen.phtml[/url]\n\nNa ash moet je nog met vitus en caspar praten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Ja dat weet ik maar dat is het probleem ik kan er niet meer mee praten en met een joke spell lukt het ook niet.\n\n(teereencee) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Vreemd. Ik heb ook iets, maar dat breekt het spel niet. Ik zit al in chapter II, en moet nog steeds Lukor de stad uit jagen. Wat niet lukt, hij valt je aan als je hem aanspreekt, je sabelt hem neer, waarna ie doodleuk weer opstaat, en het geheel zich herhaalt. Cid zit ook nog doodleuk in bad (met harnas aan) bij Sonja. Een vorige keer waren er nog wel enkele van de Don\'s mensen in harbor city, maar die lagen in chapter II dood op de grond. Kennelijk gedood door de stadswachten. Kon je ze looten, waarna ze naderhand verdwenen.\n\nKan nu (als recruit) ook nog enkele quests in het moeras spelen, maar slechts gedeeltelijk. Kan bijvoorbeeld die filthy insects doden, krijg er punten voor, maar de opdrachtgever reageert daarna niet. Terwijl je wel de quest van hem kunt krijgen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen