Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik krijg elke geregeld van verschillende mensen een tekst via msn die zij zelf niet hebben verstuurd.\r\nHun msn gaat even online en dan krijg ik de tekst en dan zijn ze weer of line.\r\nHeb na vraag gedaan ij hun en ze hebben naar geen virus op hun computer wat kan het probleem zijn.\r\nDe tekst is:\r\n\r\nheeeeej! alles goed?? hier wel heb net op http:// 55c.cc/kz met een spelletje een nieuwe Laptop gewonnen kijk ook eens!!\r\n\r\njac Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik weet niet of die link kwaad kan? Anders weghalen aub, ik heb er niet op geklikt in ieder geval en raadt dat ook iedereen af! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Klinkt toch alsof er iets niet goed is met het account van die anderen (of die van jou). Zulke teksten komen niet maar zo naar voren. En ik hoop/verwacht niet dat Bill Gates deze vorm van reclame voor ogen heeft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik zie ze ook wel eens langskomen op msn, verwijs ze altijd door naar de site van MBAM, dus ook hier ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Als ze geen virus hebben, kan dit alleen, als het account gehackt is, en door een ander misbruikt wordt. Maar het meest voor de hand liggend is toch een trojan bij een van je contacten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 bedankt voor jullie reacties ik zal het even door sturen naar de mensen van wie ik het gehad heb, en zeker MBAM aan raden aan hun. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik zou die personen per direct blokkeren en verwijderen en ze even een mailtje sturen met hoe en wat... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen