Hoi, \r\n\r\nik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op onderstaand. \r\n\r\nOnlangs bleek ik geen verbinding meer met mijn draadloos netwerk te hebben, beide stations konden het betreffende netwerk niet meer vinden, en ook in de lijst beschikbare netwerken kwam mijn eigen netwerk niet meer voor. \r\n\r\nMet behulp van de KPN kwam ik er achter dat de instellingen van mijn Thomson 787 draadloze modem/router waren gewijzigd, in die zin, dat zowel de SSID als de WPA2 code\'s waren veranderd. Volgens de supportlijn van de KPN is dit best een lastige klus, in ieder geval niet iets wat een verveelde buurman \"effe flikt\".... \r\n\r\nIk mag er dus vanuit gaan dat het netwerk \"bewust\" is overgenomen alleen vraag ik me af met welke rede dan. De beide stations zijn \"beveiligd\" met Mcafee inclusief firewall e.d. \r\n\r\nMet een van de stations word ook gebankierd e.d. dus ik vraag me wel af of ik me zorgen moet maken. Uiteraard heb ik virusscans e.d. gedraaid en alles lijkt ok. \r\n\r\nHeeft iemand misschien ervaring met een vergelijkbare situatie, of kan me tips geven om te checken of er nu toch niet iets mis is. \r\n\r\nAlvast bedankt voor reacties
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
1 antwoord op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen