Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2009 Delen Geplaatst: 3 februari 2009 Kijk eens op hebikietsgemist.nl\r\nGoede site en heel overzichtelijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb het weten op te lossen door de \"Windows Media\"directory te verwijderen uit: \"C:\\Users\\%USERNAME%\\AppData\\Local\\Microsoft\\\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Een topic van bijna een jaar oud; ik hoop dat TS ondertussen al een oplossing gevonden heeft.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2010 Er zijn voor- en tegenstanders van het reageren op oude topics...\n\nIk ben eigenlijk blij dat iemand er iets werkend bij heeft geplaatst, al is het even vermeldenswaard om beter de map te [I]hernoemen[/I], zodat deze bij eventuele andere problemen ook weer teruggeplaatst kan worden.\nOok zou je bestand voor bestand uit die map kunnen verwijderen (na de hele map gekopieerd te hebben) om te zien wie er uit moet om het te laten werken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 maart 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2010 Ik had dit probleem ook met Windows Vista 64-bit.\r\nVoor de uitzending begint wordt vaak eerst een reclamefilmpje getoond, als je dit wel ziet\r\nwerkt Flash, zie je dit niet eerst Flas installeren. Ik heb het daarna aan de gang gekregen door Silverlight te installeren. Je kunt op e site instellen hoe je de uitzending wilt bekijken met MediaPlayer of met Silverlight. Sinds ik Silverlight heb geïnstalleerd werkt alles prima.:D:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen