Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Hey\r\n\r\nmijn laptop (acer aspire 5520) heb ik eergister terug gezet naar fabrieks instellingen (acer recovery system), gister heb ik office 2007 enterprice er opnieuw op gezet en heb ik m\'n Microsoft office groove account aangemaakt ook heb ik m\'n modem geinstalleerd.\r\nalles werkte weer toppie en snel :eek:\r\n\r\nna het aanmaken van het microsoft groove account heb ik computer afgesloten en ben weg gegaan eenmaal thuis weer opgestart en voordat het bureuablad verscheen kreeg ik, in het scherm waar narmaal de keuze is voor welke gebruiker wil inloggen, een tekst met, Update 3 van 3 configureren 0% voltooit sluit niet af.\r\n\r\nnou oké....\r\ntoen ging hij afsluiten en starte weer op echter tot mijn verbazing stond er weer de tekst: Update 3 van 3 configureren 0% voltooit sluit niet af\r\nen sloot weer af en starte weer op en weer stond die tekst er zonder dat hij ook maar 1% aan het laden was :( en zo ging het maar door.\r\n\r\nik kan dus niet het bureaublad berreiken en hij start ook niet op in de veilige modus.\r\n\r\nhoe moet ik dit oplossen???????:confused:\r\n\r\nalvast bedankt!\r\n\r\nohja. de laptop is van begin 2008 meen ik, na het terug zetten naar fabrieksinstellingen ging hij echt heeel veel updates installeren komt dat omdat de fabrieks instellingen uit 2008 zijn en dus al weer \"oud\" ??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen