Ga naar inhoud

Geen geluid - packard bell easynote mx65-100

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst mijn laptop (Packard Bell Easynote MX65-100 opgeschoond en nieuwe windows xp erop gezet, en sindsdien doet mijn geluid het niet meer.\r\nIk heb al op google gezocht, hier gezocht, maar niks lijkt te helpen.\r\nBij de hardware apparaten staat dat alles correct werkt, maar als ik bij geluiden en audio apparaten kijk, staat bij volume: geen audio apparaat.\r\nOok heb ik geprobeerd een nieuwe driver te installeren via de site van Packard Bell, via de info pagina over de laptop die ik heb, maar dat werkt ook niet!\r\nIk ben ten einde raad \r\nWeet iemand wat ik kan doen?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=Hans60;493091]Bij >[URL=\"http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?pn=PB63G00086&g=2000\"]Packard Bell[/URL]< de drivers voor je notebook ophalen, eerst de drivers voor je chipset installeren en vervolgens die voor de overige apparaten.[/QUOTE]\r\n\r\nJa dat heeft iemand mij eerder ook aangeraden, maar dat heb ik dus gedaan en het heeft niet geholpen!\r\nIk had de chipset gedownload, toen kwam er een paars programma wat ik heb afgerond, toen moest ik opnieuw opstarten, daarna de audio driver gedownload en die via configuratiescherm->systeem->hardware->apparaatbeheer->besturing voor geluid, video en spelletjes->Soundmax integrated digital HD audio dubbelklik->Stuurprogramma->Stuurprogramma bijwerken en dan krijg ik de melding : kan de wizard updates voor hardware niet voortzetten!
Link naar reactie
[QUOTE=dee_x;493103]Ja dat heb ik bij die audio driver gedaan, via apparaatbeheer.. ik probeer het nog een keer![/QUOTE]\r\n\r\nWeer geprobeerd, en het heeft niet geholpen.\r\nDe chip driver opnieuw geïnstalleerd, opnieuw opgestart, audio driver geïnstalleerd, opnieuw opgestart, geen geluid, bij apparaat beheer weer apparaatbeheer bijwerken gekozen, weer dezelfde melding als ik net aangaf, en eronder staat: Er is geen betere software voor de hardware gevonden dan wat er al is geïnstalleerd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...