Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik ben benieuwd of er al mensen zijn die een upgrade hebben uitgevoerd van vista home premium (sp2) naar windows 7 home premium. Ben je nog ergens tegenaan gelopen? Wat zijn aandachtspunten, valkuilen waar je tegenaan bent gelopen?.\r\n\r\nIk zit er namelijk over te denken om het te oden mar wil me wel even goed voorbereiden.\r\n\r\nAlkvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Bij het upgrade van Win Vista Ultimate naar Win 7 Ultimate zie ik alleen mijn sweeks interne cardreader niet meer , de rest heeft geen problemen gegeven .\r\nDit op een Asus Pentium 4. 3.20 GHz 3GB geheugen.\r\nOp de laptop van mijn vrouw Medion Akoya ook geen problemen Win Vista Premium naar Win 7 Premium. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Hoe lang duurt die upgrade? Want ik heb al berichten gelezen over 20 uur. Nou zal dat het gekste ook wel wezen, maar ben toch wel benieuwd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Dat klinkt alles bij elkaar geruststellend. Ik zal naturlijk wel van tevoren een backup maken, het blijft tenslotte wel een windows van microsoft ;). Klinkt als een klusje voor in het weekend, mocht het toch wat langer duren dan heb ik de tijd. Lopen jullie toch nog tegen dingen aan dan hoor ik het graag. Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen