Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Hoi allemaal:),\r\n\r\nIk had even een vraagje over het opschonen van het register met ccleaner. Want ik heb het register geanalyseerd en er blijken een aantal fouten in te zitten..\r\n\r\nAvg full version geeft geen enkele virus of iets dergelijks en ccleaner draai ik regelmatig om tijdelijke bestanden te verwijderen, alleen tot dusver dus nog niet om het register op te schonen omdat ik redelijk vaak heb gehoord dat je eigenlijk niet teveel aan je register moet sleutelen..\r\n\r\nMijn vraag, wat zijn jullie ervaringen met het opschonen van het register met ccleaner? En kan ik de gevonden fouten gewoon herstellen?\r\n\r\nIk hoop dat jullie me verder kunnen helpen!\r\n\r\nAlvast hartelijk dank!!\r\n\r\nGrtz.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 ik schoon het heel vaak, een jaar lang ong. elke week. Nog nooit wat gebeurd. Als je het eng vind om gelijk het register op te schonen kan je toch ook gewoon een backup maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Ik schoon ook al jaren met CCleaner en onlangs had CC per abuis een lettertype verwijderd, dat ik gelukkig zo weer kon downloaden van een andere PC. (ik vermoed tenminste dat het door CC kwam). Verder niks dan lof voor dit programma. Verder vraagt CC inderdaad bij de registerwijzigingen standaard of je de wijzigingen in een bak-up wilt opslaan. Als je dan problemen ondervind kun je dat hele bestand zo weer terugzetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 [QUOTE=dutch-online;492992]Want ik heb het register geanalyseerd en er blijken een aantal fouten in te zitten..\r\n\r\n\r\nWie zegt dat , en waarmee heb je dat gedaan ??[/QUOTE]\r\n\r\nEuh... nou dat had ik dus geanalyseerd met ccleaner en dan komt ie met een rits van dingetjes die niet correct zijn in het register.. dus vandaar.. Maar omdat ik bij diverse onderdelen daarvan niet ckr ben wat ze nou exact doen durf ik ze niet zomaar te laten herstellen/verwijderen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Zoals reintje al schrijft, vraagt CCleaner of je de wijzigingen in een back-up bestand wilt opslaan, zodat dat als je problemen ondervindt, de wijzigingen ongedaan kan maken.(zo niet, dan even een vinkje zetten bij Opties>Geavanceerd>Toon prompt om registerproblemen te back-uppen. De back-up wordt standaard opgeslagen in \'Mijn Documenten\'en ziet er ongeveer zo uit- cc_20091024_010407.reg. Door te dubbelklikken of er met de rechtermuisknop op te klikken kun je deze terug te zetten).\nBTW: Vandaag is net de nieuwste update uitgekomen;[URL=\"http://www.ccleaner.com/download/builds\"]CCleaner v 2.25.1025(klik)[/URL]\nNeem de \'Slim\' build deze heeft de beruchte Yahoo Toolbar niet aan boord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ben nog nooit wat vreemds tegen gekomen met crapcleaner en maakte allang geen backups meer.\nVoor wie twijfelt gewoon wel doen natuurlijk.\n\nHet merendeel van de loze sleutels worden echter weer aangemaakt zodra er programma\'s opgestart worden dus veel bereik je er niet mee om dat regelmatig te doen. Maar een keertje is wel aan te bevelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik heb ook een vraagje over ccleaner. wanneer ik heb opgwschoond metccleaner komt er in mijn documenten een document te staan wat zegt een register vermelding te zijn. Kan ik dit verwijderen of moet ik dit bewaren? Weet iemand dit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik denk dat je het backup bestand bedoelt dat CCleaner aanmaakt als je het register opschoont. Als je pc goed werkt na gebruik van ccleaner (na een herstart) dan kan dat bestand verwijderd worden. Zie de reacties hierboven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2009 Ik zou wel een back-up maken ja,, ik heb een keer mijn register geschoond waarna mijn pc helemaal tripte.. Ikzelf ben dan ook van mening dat een register opschonen eerder kwaad dan goed doet, maar goed daarover verschillen de meningen. Gewoon een keer proberen en kijken of je verschil merkt, wel back-uppen van tevoren! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 en dat was ook met crapcleaner waar het hier over gaat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 Als je maar genoeg uit het register laat verwijderen....\n\nHeb zelf ook een keer gehad dat ccleaner iets te fanatiek het register schoonmaakte, waardoor een programma niet meer werkte. Backup terug gezet en kon weer verder. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2009 een progje opnieuw installeren is ook niet zo\'n drama vanzelf.\nHeb het wel voorgehad maar niet met de standaard opschoon acties van ccleaner.\nWat die laatste versies uitspoken weet ik verder niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen