Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Beste forumleden,\nIk probeer momenteel eens netwerkprinter aan te sluiten op een Windows 7 Proffesional PC (gewoon 32 bit) . Het gaat om een HP Officejet 7210 en ik heb de volgende driver gebruikt:\n[url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=mp-76831-1&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&product=391153&os=4062&lang=nl[/url]\n\nMaar tijden de installatie van de drivers krijg een lege foutmelding (daar heeft HP volgens mij een handje van, wat het is niet de eerste keer). Er staat dus helemaal niets in en de installatie word afgesloten.\n\nHeeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?\n\nBVD,\nRaymy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Er zijn idd wel drivers van microsoft, dus het lukt wel om te printen. Maar deze drivers zijn heel erg basic, ik kan bijv. geen gebruik maken van de duplexer (terwijl dat voorheen, op een ander os, wel kun). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 [QUOTE=dutch-online;492995]bij all in ones werkt vaak het scanner gedeelte niet.[/QUOTE]\r\nJe kunt in dat geval nog altijd scannen via TWAIN of WIA. Heb zelf ook een all-in-one waar wel drivers voor beschikbaar zijn, maar die heb ik nooit geinstalleerd omdat het via WIA ook prima werkt. Kwestie van inpluggen en direct scannen vanuit een toepassing die WIA ondersteunt, zoals de Windows Fotogalerie of Photoshop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Probeer deze link eens:\n\n[url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=391153#[/url]\n\nDaar kan je een 362.68MB file downloaden en gebruiken.\nAlles wat nu verwijst naar de printer eraf halen (uninstall) en \nde printer op de juiste manier installeren. Er is ook een forum \nbij HP die problemen met de printer en o.a. Vista bespreken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Dat is het bestand dat ik al meerdere keren heb proberen te installeren maar dus de bovengenoemde foutmelding geeft. Heb alles van HP er af gegooit.\nIk zal eens rondkijken op dat forum. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 OK, zorg er ook voor dat je het register schoonmaakt, ofwel manueel ofwel met een register cleaner.\nJe installeerd toch wel de software vòòr je de printer aansluit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2009 Ik zal idd het register nog ff doorlopen.\n\nWat betreft de volgorde van aansluiten, dat zou volgens mij niet uit moeten maken bij een netwerk printer, aangezien deze toch niet automatisch word gedetecteerd door windows. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen