Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb een Computer thuis, en als ik de computer wil aanzetten nadat er geen stroom op stond wil de computer niet aan. De boosdoener is de voeding, de voeding begint dan spontaan te tikken, ik kan dan wel 10x op startknopje drukken maar de computer wil niet aan. De voeding blijft doortikken. Na een uur wachten terwijl er nog stroom op de pc staat stopt de voeding met tikken. Ik kan dan pas de computer aanzetten, en de computer funcioneert dan goed. Nu is mijn vraag waarom tikt de voeding en moet ik soms meer dan eeen uur wachten om gebruik te kunnen maken van de computer, want na een uur ongeveer stopt de voeding met tikken en kan ik gebruik maken van de pc. Overigens zit er onder de voeding een voedingslampje en die knippert als hij tikt. Als de voeding stopt met tikken dan brand hij wel.\r\n\r\nMVG Davido Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Vervelend voor je, maar waarom vertel je ons dit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 het zou misschien kunnen dat iemand dit probleem kent en ook de oplossing weet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Afgaande op je eigen verhaal/conclusies: Vermoedelijk iets aan de hand met de voeding ;-)\nOplossing lijkt me dan om die te vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 [QUOTE=Davido;492931]het zou misschien kunnen dat iemand dit probleem kent en ook de oplossing weet?[/QUOTE]\r\nAh, zeg dat dan meteen ;)\r\nWelkom op het forum trouwens.\r\n\r\nIk zou de voeding eerst eens volledig loskoppelen en dan alleen op de netstroom aansluiten. Als \'ie dan dezelfde kuren vertoont dan kun je het ding maar beter gelijk weggooien.\r\n\r\nAls \'ie het dan wel doet, dan een voor een verschillende onderdelen van de computer aansluiten en tussentijds steeds controleren of het probleem optreedt. Begin met het moederbord en werk zo verder totdat je alles weer hebt aangesloten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen