Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik gebruik IE8 (en VISTA) en sinds een aantal weken laat de IE geen plaatjes/fotos meer zien op Hyves en Ebay, terwijl er bij andere websites geen enkel probleem is. Op de plaats van een plaatje zie ik enkel een rood kruisje. Iemand enig idee waar dit door veroozaakt wordt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 al een andere browser geprobeerd? Zijn er helemaal geen plaatjes meer te zien of enkele plaatjes niet. Het rode kruisje betekent normaal gesproken dat de afbeelding mist. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=Obelix71;492858]al een andere browser geprobeerd? Zijn er helemaal geen plaatjes meer te zien of enkele plaatjes niet. Het rode kruisje betekent normaal gesproken dat de afbeelding mist.[/QUOTE]\r\nIk heb nog geen andere browser geprobeerd en er zijn op de betreffende pagina`s in het geheel geen plaatjes te zien, terwijl op de laptop van mijn zoon, eveneens met Vista en IE8 wel degelijk plaatjes te zien zijn op de betreffende pagina`s Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 En als je rechts klikt met je muis op dat kruisje, kiezen voor afbeelding ophalen, of iets in die geest, komt er dan wel een plaatje? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Hyves en Ebay zijn wel drukbezochte sites, misschien dan een van je beveiligings-onderdelen te strak staat afgesteld; antivirus, firewall, task manager of IE8 zelf?\r\n\r\nLeeg eerst even de volledige internetcache en schakel dan 1 of alle beveiligingen tijdelijk uit om te kijken of de afbeeldingen dan wel geladen worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 CTRL + F5 ( vernieuwen alsof je nog nooit op de site geweest bent Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen