Ga naar inhoud

Is this the end?

Aanbevolen berichten

Een kennis heeft een het volgende probleem:\r\n\r\npc (8 jaar oud) start op. Op het scherm verschijnt het gewone windows-teken en daaronder het bekende lopend balkje. Monitor werkt dus zeker. Na verloop van tijd wordt het scherm zwart met in het midden de muis-indicator. Muis werkt dus ook. Bewegen met muis lukt ook. Maar dan loopt het mis. Het te verwachten blauwe scherm (XP) met de namen van de gebruikers komt niet. Het scherm blijft zwart en de muis-pijl blijft er op staan. Bewegen blijft ook mogelijk.\r\n\r\nIemand een idee waar dat aan kan liggen? Moederbord naar z\'n moer? Pesterij van Microsoft?\r\n\r\nGraag een reactie. Bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;492841]Kun je wel in safe mode opstarten? Je kunt ook eens een ubuntu live-cd proberen. Werkt die goed, dan is de hardware waarschijnlijk nog wel in orde.[/QUOTE]\r\n\r\nbedankt voor deze reactie. opstarten met f8 lukt, maar als je kiest voor safe mode krijg je hetzelfde zwart scherm, maar zonder muisaanwijzer. \r\n\r\nWat is een ubuntu live-cd?
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;492851][url]http://www.ubuntu.com/GetUbuntu/download[/url]\r\nDe iso downloaden en branden, daarmee opstarten (NIET installeren).[/QUOTE]\r\nOK, dus ik brand de gedownloade file op een cd, ga daarmee naar die andere pc, stop daar de cd in en wacht af... Of moet ik daarna de pc weer uit- en aanzetten? Ik kan niets aanklikken, remember...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...