Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Ik heb een andere laptop gekocht.\r\n\r\nIdem aan wat ik had - van particulier - als reserve.\r\n\r\nLaptop is opnieuw door vorige eigenaar opnieuw geinstalleerd, op het oog leek er niets mis mee.\r\n\r\nIk mis onder \"Deze computer\" echter 2 schijven:\r\n\r\nD = reserveschijf\r\nE= recovery\r\n\r\nHet lijkt me stug dat deze schijven verdwenen zijn.\r\nIs er een manier om ze terug te toveren? Ik ben heel erg benieuwd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Mogelijk zijn deze samengevoegd tot één grote C. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Al gekeken naar de grootte van de schijven/partities? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Toen ik de eerste keer Windows 7 beta installeerde, miste ik ook een van mijn hardeschijfparties. Na herinstallatie vond hij deze wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=FooBar;492823]Mogelijk zijn deze samengevoegd tot één grote C.[/QUOTE]\r\n\r\nZe zijn niet samengevoegd.\r\n\r\nC moet 18,6 GB zijn - D 13,7GB en E 4,86 GB.\r\n\r\nIk heb slechts C met 18,6GB en nog maar 1,75GB vrij.\r\n\r\nOnder schijfdefragmentatie kom ik ze ook niet tegen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=Evolutionman;492833]Toen ik de eerste keer Windows 7 beta installeerde, miste ik ook een van mijn hardeschijfparties. Na herinstallatie vond hij deze wel.[/QUOTE]\r\n\r\nHoe kan ik herinstalleren? Ik heb de org XP cd.\r\n\r\nBen ik dan ook andere programma\'s kwijt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=mieke;492838]Onder schijfdefragmentatie kom ik ze ook niet tegen.[/QUOTE]\r\nKun je de schijven wel zien in schijfbeheer?\r\nTe vinden in het configuratiescherm > computerbeheer > systeembeheer > schijfbeheer.\r\n\r\nHerinstalleren doe je door de XP cd in de lade te leggen en vervolgens opnieuw op te starten. Als de XP installatie niet start moet je eerst in het BIOS aangeven dat als eerste vanaf cd moet worden gestart.\r\nJe bent dan uiteraard alles kwijt. Programma\'s zijn meestal niet zo\'n probleem, maar van enige data die je wil bewaren zul je vooraf een backup moeten maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=FooBar;492874]Kun je de schijven wel zien in schijfbeheer?\r\nTe vinden in het configuratiescherm > computerbeheer > systeembeheer > schijfbeheer.\r\n\r\nNee, enkel C.\r\n\r\nIk heb ondertussen trouwens wel meer ruimte, 6,23GB.\r\n\r\nMet CleanUp kon ik 2GB verwijderen.\r\n\r\nVerder kwam ik een aantal spelletjes verwijderen die nooit mijn interesse zullen hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen