Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Beste pc\'ers,\r\nOp mijn bureaublad staan wel wat icoontjes van snelkoppelingen naar een programma toe.\r\nVan sommige weet ik niet juist meer of nauwelijks voor welk programma deze dienen.\r\nIs er geen mogelijkheid om bijvoorbeeld met mous-over er wat informatie of een geheugensteuntje in te brengen via een pop-up venster?\r\nOf weet iemand een andere eenvoudige oplossing?\r\nAlvast bedankt,\r\nVriendelijke groeten,\r\nFlorke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 neem je ons in de maling . :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=florke;492729]\r\nOf weet iemand een andere eenvoudige oplossing?\r\n[/QUOTE]\r\n\r\noplossing 1: dubbelklikken en laat je verrrassen......\r\noplossing 2: programma(snelkoppeling) verwijderen; je gebruikt het kennelijk toch niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Rechtsklikken op icoon > Eigenschappen\nkun je zien waar de snelkoppeling naar toe leidt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 In het veld Opmerkingen in de eigenschappen voor een snelkoppeling kun je een beschrijving toevoegen. Deze beschrijving zal worden getoond zodra je met de muis op de snelkoppeling gaat staan. Precies wat je zoekt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Beste FooBar,\r\nU hebt duidelijk mijn vraag begrepen, DANK U VOOR DE OPLOSSING.\r\nSorry mensen,\r\nHet is niet altijd zo gemakkelijk om een vraag correct te formuleren, zeker wanneer je leek in het vak bent. \r\nAllen hartelijk dank voor uw snelle reacties.\r\nFlorke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Als je niet weet wat het is, heb je het ook niet nodig, lijkt me zo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen