Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Nadat ik mijn kopietje van windows 7 heb ontvangen ben ik direct aan het installeren geslagen.\r\nBinnen windows Vista een aparte partitie aangemaakt waarop ik 7 kan installeren en alles. Ik heb al vaker een dual-boot gehad dus ik weet wel enigzins hoe het werkt. Maar, na de installatie procedure en nadat windows 7 zich heeft \"ge-finalized\" start mijn PC niet meer op.\r\nWindows 7 geeft aan \"Welcome\" en vervolgens \"Shutting down\". Wanneer ik mijn PC dan opnieuw opstart krijg ik alleen nog een knipperend streepje op 2 regels van de bovenkant. Er verschijnt geen boot-loader of niets.\r\nIemand bekend met dit probleem en nog belangrijker, bekend met de oplossing?\r\n\r\nAlvast dank,\r\n\r\nJasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Heb hem 3 kwartier laten draaien.. Dat lijkt me toch wel lang genoeg hé?:^) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 start vista wel op? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Er komt helemaal geen keuze-menu.\nNadat het standaard scherm van Acer is verschenen krijg ik niet meer te zien dan een knipperend streepje. Kan wel een bootable DVD opstarten, maar daar heb ik zo weinig aan. Met de DVD kan ik met die reparatie ook niets veranderen. Die geeft aan dat er geen problemen zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen