Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Hallo,\r\n\r\nik zit met het volgende probleem.Ik verblijf voor een jaar in Spanje.Nu download ik regelmatig van Itunes muziek en films.Maar als ik mijzelf nu aanmeldt dan krijg ik de Spaanse Itunes store,die wi lik uiteraard niet. Ditzelfde geldt ook voor andere \"internationale\"sites. \r\n\r\nHoe kan je het voor elkaar krijgen dat je toch de Nederlandse weergave krijgt voor bijvoorbeeld dus Itunes,MSN?Mijn internetconnectie is via een Internetcafe.\r\n\r\nAlvast dank! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 En aangezien dat internetcafe in Spanje zit en daarmee de computer de spaanse instellingen zal hebben, lijkt het me een vrij lastige zaak. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Misschien dat je de Itunes store via een Nederlandse Proxy Server weer nederlandstalig kan krijgen;\n[url]http://proxy.org/proxies_sorted.shtml[/url]\n\nGrtz. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen