Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Wanneer ik twee beeldschermen op mijn videokaart aansluit, kan ik alleen kiezen voor Kloon-weergave en voor enkele weergave. Er is geen dualview mogelijkheid. Dat zou er toch ook moeten zijn? Of ligt dat aan de manier van aansluiten?\r\n\r\nMijn videokaart is een Geforce 9800 GT met een DVI- en een HDMI-aansluiting.\r\nDe eerste monitor is een Iiyama 24 inch full-HD breedbeeld, met DVI- en HDMI-aansluiting, via HDMI op de videokaart aangesloten.\r\nDe tweede monitor is een Iiyama 17 inch 1280*1024, met alleen een VGA-aansluiting. Via een VGA-DVI-plug op de de DVI-poort van de videokaart aangesloten.\r\n\r\nWat moet ik doen om toch mijn bureaublad uit te breiden?\r\n\r\nBij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Windows heeft in de eigenschappen voor beeldscherm ook de mogelijkheid om \"bureaublad uitbreiden\" in te schakelen. Kijk daar eens naar. Misschien moet dat eerst voordat je dualview kunt activeren en misschien ben je met die windows-functie al tevreden.\n\nVoor zover ik me kan herinneren moet het aantal beeldpunten (of in ieder geval het verticale aantal beeldpunten) gelijk zijn op beide schermen om dualview te kunnen gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 [QUOTE=FooBar;492580]Voor zover ik me kan herinneren moet het aantal beeldpunten (of in ieder geval het verticale aantal beeldpunten) gelijk zijn op beide schermen om dualview te kunnen gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\nMoet dat? De oude heeft 1024 en de nieuwe 1080? Ligt het dan daaraan? Klonen wil ie namelijk wel en het lijkt me dat daarvoor ook dezelfde resolutie nodig is.\r\n\r\nOp de vorige computer was het geen probleem, nog zonder de 24 inch breedbeeld, maar met de nu nog steeds gebruikte 17 inch TFT en een 19 inch CRT allebei 1280*1024 en allebei op een VGA-aansluiting. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Het is gelukt. Nu stond de optie dualview er wel bij en nog zonder nieuwe driver. Ik heb nu ook de nieuwste driver gedownload, maar nog niet geinstalleerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen