Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 ik heb mijn pc 3jr en heb 1 keer intern geheugen moeten vervangen en nu voor de 3de keer\r\nde hardisk . Met de melding kan schijf niet vinden of xp niet opstarten.\r\nook een onhebbelijkheid is dat na dat ik heb afgesloten en weer wil opstarten ik met de powerknop er geen beeld bij krijg ,als ik eerst de 0/1 schakelaar gebruik start xp wel gewoon.\r\nkan iemand mij vertellen wat er aan mankeert en hoe dit op te lossen is\r\nb.v.d. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Hmmm dat lijkt me eerder een probleem van de voeding. kijk eens in het bios of de waardes van de spanning wel klopt. Dus wat 5 volt moet zijn ook 5 volt krijgt enz. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Voor de derde keer een harde schijf moeten vervangen? Is het misschien een MSI-moederbord uit de NEO serie? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 [url=http://www.cpuid.com/pcwizard.php][U]PC Wizard 2009 [/U][/url]kan je ook de voedingspanningen tonen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen