Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Hallo,\r\n\r\nIk heb een tijdje geleden de nieuwe versie van incredimail gedown-load.\r\nIk heb echter een probleempje, ik weet niet hoe ik ongewenstee-mail adressen kan verwijderen.\r\nBij de oudere versie kon je met je rechter muis knop er op klikken en dan verwijderen.\r\nDe nieuwe versie doet dat niet.\r\nWeet iemand hoe het moet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 p.s.\r\nIk bedoel niet uit het adresboek, maar als je een letter in typt krijg je gelijk een lijst met alle adressen die met die letter beginnen.\r\nDie lijst wil ik dus opschonen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Ergens in de opties \'automatisch aanvullen\' uitschakelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 @Hans60, maar dan krijg je ook de gewenste mailadressen niet meer te zien.\n\n@Joena; werkt de delete-toets niet? Dat bleek in Outlook de oplossing te zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 @Obelix71: Als je deze optie aan laat staan moet je dus de ongewenste e-mailadressen uit je adresboek halen. Je krijgt dan de e-mailadressen uit je adresboek te zien en daar staan geen ongewenste tussen, toch? Er is geen methode om automagisch de ongewenste adressen er tussenuit te filteren, het systeem kan niet ruiken wat wel en wat niet gewenst is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen