Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Hoi allemaal\r\n\r\nIk heb van mijn vader een pc gekregen omdat hij het niet meer deed. Het is volgens mij een redelijk oud ding maar beter als de mijne nu. Dus ik wil hem graag aan de praat krijgen\r\nAlleen het enige probleem is dat hij geen beeldscherm, muis en toetsenbord herkent. Ik heb alles goed in de pc zitten maar hij herkent ze gewoon niet. Heb ook al andere toetsenborden, muizen en schermen geprobeerd zonder resultaat\r\n\r\nWeten jullie misschien waar het probleem zit?\r\nBij voorbaat dank\r\n\r\nJasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 sluit je usb muis/toetsenbord aan of via ps2/oude manier?\nZijn, voor het beeldscherm, de juiste drivers geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Jep goede drivers, ineens werkte hij niet meer terwijl hij de dag ervoor met hetzelfde beeldscherm nog werkte, heel raar... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Werkt de voeding nog wel? Misschien een lange tijd stil gestaan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Hij heeft een lange tijd stilgestaan maar 2 weken terug ging mijn vader hem aansluiten en toen deed hij het gewoon\nalleen vorige week deed hij het ineens niet meer... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Zou dus kunnen dat de voeding het opgegeven heeft door leeftijd en de \"plotse\" schok van weer aangaan na een tijd stil gestaan te hebben. Controleer dit eerst voor je allerlei andere dingen doet of koopt, dus begint er bv een ventilator in de voeding te draaien?\nIndien de voeding nog werkt alles eens eruit halen, goed schoonmaken de boel en 1 voor 1 weer alles terugplaatsen en af en toe eens proberen op te starten, hoor je biepjes? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Is de PC nog te redden als de voeding het heeft opgegeven? zal hem vandaag of morgen even helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. En nee ik hoor geen biepjes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Mogelijk simpelweg een defecte zekering..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Of de pc nog te redden valt hangt meer van jou af dan de pc. Als jij vindt dat je er nog wat geld aan uit wil geven dan is die beslissing aan jou. Wat wil je ermee doen? Ik denk dat de huidige spellen niet draaien op die pc, wel de oudjes.\r\n@Hans60, waar moet die zekering zitten? Ik heb nog nooit (zover ik mij kan herinneren) een zekering gezien in een voeding. Kan het mis hebben......:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Ik ben niet bereid om er veel geld aan uit te geven maar ik speel nu een spel, flight simulator 2004, op mijn pc en daar haalt ie 15 frames (slecht) als ik die pc aan de praat krijg heb ik vast wel smooth omdat er een betere videokaart in zit. en hoe kan ik een kapotte zekering fixen?(als dat het probleem is)? bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Net even al het stof uit de pc gehaald maar hij doet het nog niet. de koelers werken gewoon wel ook van de voeding) weten jullie geen oplossingen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Hoi\r\n\r\nIk weet nu wat het probleem is, de videokaart is defect\r\nhet is een Radeon x1650 pro IceQ. Weten jullie misschien een goed alternatief voor ene niet al te hoge prijs? Bedankt \r\n\r\nJasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [url]http://tweakers.net/pricewatch/244807/xfx-radeon-hd4650-512mb-ddr2.html[/url]\n\nBeter dan die je nu hebt, en kost geen drol :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2009 Bedankt, ziet er goed uit\r\n\r\nmaar zou ik dat wel doen met een 2.6 ghz, 2000 ram en 120 gb harde schijf pc? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen