Ga naar inhoud

PC herkent geen beeldscherm,muis,toetsenbord

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal\r\n\r\nIk heb van mijn vader een pc gekregen omdat hij het niet meer deed. Het is volgens mij een redelijk oud ding maar beter als de mijne nu. Dus ik wil hem graag aan de praat krijgen\r\nAlleen het enige probleem is dat hij geen beeldscherm, muis en toetsenbord herkent. Ik heb alles goed in de pc zitten maar hij herkent ze gewoon niet. Heb ook al andere toetsenborden, muizen en schermen geprobeerd zonder resultaat\r\n\r\nWeten jullie misschien waar het probleem zit?\r\nBij voorbaat dank\r\n\r\nJasper
Link naar reactie
Zou dus kunnen dat de voeding het opgegeven heeft door leeftijd en de \"plotse\" schok van weer aangaan na een tijd stil gestaan te hebben. Controleer dit eerst voor je allerlei andere dingen doet of koopt, dus begint er bv een ventilator in de voeding te draaien?\nIndien de voeding nog werkt alles eens eruit halen, goed schoonmaken de boel en 1 voor 1 weer alles terugplaatsen en af en toe eens proberen op te starten, hoor je biepjes?
Link naar reactie
Of de pc nog te redden valt hangt meer van jou af dan de pc. Als jij vindt dat je er nog wat geld aan uit wil geven dan is die beslissing aan jou. Wat wil je ermee doen? Ik denk dat de huidige spellen niet draaien op die pc, wel de oudjes.\r\n@Hans60, waar moet die zekering zitten? Ik heb nog nooit (zover ik mij kan herinneren) een zekering gezien in een voeding. Kan het mis hebben......:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...