Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Heey allemaal,\r\n\r\nIk heb een filmpje gemaakt met Windows Movie Maker, en op youtube gezet.\r\nmaar nu heb ik een licencie overschreden en is het geluid op youtube geblokkeerd, wat komt door het nummer op de achtergrond.\r\n\r\nnu wil ik graag het nummer wijzigen.:) Maar ik heb het filmpje niet opgeslagen als een \'Windows Media Player Project\' dus als ik de achtergrond muziek eraf wil halen dan haal ik het normale geluid er natuurlijk ook af.\r\n\r\nKan iemand mij hierbij helpen???:confused:\r\n\r\nMzzl Jolmer:eek: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Eenmaal bij elkaar gevoegd zul je geluid niet meer kunnen splitsen.\n\nAls het de originele opgenomen videobeelden nog hebt, zou je kunnen overwegen om het zaakje opnieuw te monteren. Anders houdt \'t redelijk snel op... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 ben ik niet met je eens FooBar,\r\n\r\nals het een avi is (of je zet \'m om naar avi) kan je het geluid en het beeld splitsen met VirtualDub,\r\nkwestie van een paar minuten.\r\n\r\nhierna kan je er evt weer ander geluid onder zetten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2009 Dat wel natuurlijk, maar waar het hier om gaat is dat geluid van geluid wordt gesplitst, niet beeld van geluid. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 Precies Geluid-van-geluid halen...:S\r\nIk weet niet of het fimpje helemaal opnieuw maken een optie is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=FooBar;492382]Dat wel natuurlijk, maar waar het hier om gaat is dat geluid van geluid wordt gesplitst, niet beeld van geluid.[/QUOTE]\r\n\r\nje hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen:-$ Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2009 [QUOTE=remloj;492739]Ik weet niet of het fimpje helemaal opnieuw maken een optie is.[/QUOTE]Dat is aan jezelf, maar het is naar mijn idee wel de enige optie.\r\n\r\nAls twee geluidssporen eenmaal zijn samengevoegd, krijg je ze nooit meer van elkaar af. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen