Ga naar inhoud

emails bewaren

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik windows live mail en dat bevalt me prima. Ik heb een uitgebreide emailcorrespondentie op Windows live mail staan met een vriend in de VS over onze stambomen. Nu wil ik mijn pc opnieuw installeren, maar ik wil die emailcorrespondentie niet kwijt. Ik kan wel alle mailtjes een voor een openen en opslaan, maar dat kost veel tijd. Ik heb alle correspondentie in 2 separate mappen geplaatst in Windows mail en wil beide mappen, niet alleen met de berichtkoppen, maar ook met de gehele tekst bewaren en opslaan op een externe HD. Hoe doe ik dat?,
Link naar reactie
[U]Optie 1[/U]\n\nOpen de werkbalk (Alt) en kies Bestand, Exporteren, Berichten en volg de wizard.\n\n[U]Optie 2[/U]\n\nOpen de werkbalk (Alt) en kies Extra, Opties, tabblad Geavanceerd, knop onderhoud, knop Archiefmap, knop wijzigen en volg de wizard.\n\nAls je bij optie 2 er meteen voor kiest om de archiefmap op te slaan op een aparte data-partitie (dus los van de systeem-partitie) dan blijft die tijdens de herinstallatie ongemoeid en kun je hem daarna op de zelfde manier weer toewijzen. In de archiefmap worden alle berichten en account-gegevens bewaard.\n\nGrtz.
Link naar reactie
Als het alleen om opslaan gaat en niet perse ook terugzetten maar bijv. wel een backup maken op een dvd of cd, dat kan ook op een later tijdstip, dan is [url=http://www.mailstore.com/en/mailstore-home.aspx]Mailstore Home[/url] een ideale oplossing.\r\nDaar kun je alles mee bewaren, deze herkent automatisch Outlook Expres, Outlook, Windows Live en nog een aantal andere mailsystemen.\r\n\r\nVerder heeft hij diverse zoekfunkties, ook uitgebreid en zoals gezegd de mogelijkheid om de mails op een cd of dvd te backuppen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...