Ga naar inhoud

html site 2 of 3 talig maken

Anoniem2

Aanbevolen berichten

had via een andere site een stukje script gevonden, dan zou je in theorie als je vanuit een ander land engelse tekst krijgen, maar dat wil dus niet ik heb het getest met iemand uit engeland die ik ken\r\n\r\nin de head moest dit\r\n\r\n \r\n\r\nen in de body\r\n\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n
\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n\r\n
Link naar reactie
Makkelijkste manier is om je site twee keer te kopiëren en dan de kopieën te vertalen in Engels en Duits. De Nederlandse laat je natuurlijk gewoon Nederlands.\n\nOp de webserver maak je dan 3 mappen: \"nl\", \"en\" en \"de\" waar je de respectievelijke vertalingen in stopt. In de hoofdmap van de website maak je een nieuwe intro-pagina waar gekozen kan worden voor de gewenste taal.\n\nVertalingen via Javascript zou ik direct overslaan. Mocht je geen drie kopieen van je site willen maken, dan kun je beter naar iets als PHP kijken. Javascript\'s document.write wordt heel erg irritant als je daar de volledige inhoud van een website in moet gaan stoppen...
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;492216]Makkelijkste manier is om je site twee keer te kopiëren en dan de kopieën te vertalen in Engels en Duits. De Nederlandse laat je natuurlijk gewoon Nederlands.\r\n\r\nOp de webserver maak je dan 3 mappen: \"nl\", \"en\" en \"de\" waar je de respectievelijke vertalingen in stopt. In de hoofdmap van de website maak je een nieuwe intro-pagina waar gekozen kan worden voor de gewenste taal.\r\n\r\nVertalingen via Javascript zou ik direct overslaan. Mocht je geen drie kopieen van je site willen maken, dan kun je beter naar iets als PHP kijken. Javascript\'s document.write wordt heel erg irritant als je daar de volledige inhoud van een website in moet gaan stoppen...[/QUOTE]\r\n\r\nOke bedankt dan maak ik 3 mappen maakt me niks uit, weet ik zo eerst voldoende
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;492218]Als je idd je hele site (inclusief subpagina\'s??) in een document.write wilt gaan zetten in drie talen, dan wordt het wel een hele klus. Idee van FooBar is dan veel beter![/QUOTE]\r\n\r\nHeb inmiddels mijn site dus al in 2 talen, nederlands en engels ff druk met vertalen geweest en ff alles goed te krijgen maar het is gelukt:D:D Hartstikke bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...