Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik weet niet juist waar ik dit moest posten, maar ik denk wel hier :)\n\nDe vraag is dus:\n\nBij een nieuwe computer wat kan je het beste doen?\n\nXP nemen? Of eerder Vista?\n\nWant ik heb gemerkt dat programma\'s en games meer plaats opnemen op vista.\n\nIk zou ook Windows 7 kunnen nemen, maar is dat op dit moment al verstandig? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik zou nu die ene week nog wachten op W7, maar als je echt niet kan wachten, dan Vista. XP is gewoon antiek, om nu nog een nieuw systeem met XP te kopen is naar mijn idee gewoon niet meer te rechtvaardigen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 ben het eens met JohnL; waarom iets ouds kopen (en dan zeker XP) als er een gehele nieuwe versie verschijnt binnen nu en een week? Kun je wel Vista nemen, maar dan moet je een update aanvragen (en daar rekenen ze allemaal toch weer administratie en verzendkosten voor?!). De berichten die ik lees over W7 zijn nagenoeg alleen maar positief (tot zeer positief). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 [QUOTE=JohnL;492196]Ik zou nu die ene week nog wachten op W7, maar als je echt niet kan wachten, dan Vista. XP is gewoon antiek, om nu nog een nieuw systeem met XP te kopen is naar mijn idee gewoon niet meer te rechtvaardigen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb nog een XP, dus kopen was geen sprake van.\r\nEn heeft de W7 niet dezelfde babyfouten als de vista had in het begin(ik bedoel ook van die fouten?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 [QUOTE=dutch-online;492202]Vista heeft geen fouten en Windows 7 ook niet\r\n\r\nDe problemen ?? bij Vista waren voor 99 % fouten in drivers etc voor Hardware ,\r\nDus Computers die er niet geschikt voor waren.[/QUOTE]\r\n\r\nDus W7 is de goede keuze? btw waarom een week wachten?\r\n\r\nOp sommige winkel zie ik staan: W7 beschikbaar\r\nof anders: W7 morgen beschikbaar\r\nof iets dergelijks? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Geheel eens met alles wat hiervoor gezegd is!\nOngetwijfeld zullen er wel probleempjes opduiken maar dat is niet meer dan normaal met\nzo een complex stuk software!\nW7 zal het heel goed doen en hopelijk hebben de hardware fabrikanten ook hun best gedaan\nom ervoor te zorgen dat de juiste drivers of in W7 zitten of op hun website staan voor download!\n\nWindows 7 is de juiste keuze. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Je mag er van uit gaan dat bij aankoop van een nieuwe pc met W7 het systeem gewoon werkt. Enige wat zou kunnen is met drivers van bv een scanner of printer, maar daar verwacht ik geen problemen mee (tenzij het een hele oude is). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Bedankt voor de reacties.\n\nIk ga dus voor een W7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 [QUOTE=dutch-online;492202]Vista heeft geen fouten en Windows 7 ook niet\r\n\r\nDe problemen ?? bij Vista waren voor 99 % fouten in drivers etc voor Hardware ,\r\nDus Computers die er niet geschikt voor waren.[/QUOTE]\r\n\r\nja tuurlijk joh.\r\nVista was perfect, de computers deugden niet.\r\nDie lui van Microsoft kletsen ook maar wat als ze zeggen dat Vista toch niet zo goed was.\r\n\r\nIn ieder geval, win7 lijkt het een stuk beter te gaan doen.\r\nHoewel dat dan eigenlijk weer niet mogelijk zal zijn maar ja. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen