Ga naar inhoud

IE7 bewaart geen login gegevens of cookies?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nsedert gisteren heb ik het volgende probleem(pje) nadat ik de Internet browser folder verplaatst heb van de default locatie naar een andere:\r\nIk gebruik 2 homepages: Yahoo en hotmail. Voor ik de browser verplaatste werden mijn login gegevens mooi bewaard en dus als ik IE7 opende kwam ik direct terrecht op de juiste 2 homepages en mooi ingelogd.\r\nNu heb ik dus de IE browser verplaats naar een andere partitie en wat blijkt, ik moet nu telkens opnieuw inloggen, ook op de site van dit forum! \r\nHoe kan ik IE browser vertellen om de cookies (ik denk dat deze niet bewaard worden)\r\nnetjes op te slaan? Als dit echter niet gaat, hoe zet ik de browser plaats terug naar de default locatie op de C:\\ schijf onder gebruiker?\r\nOf is er een ander probleem?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nEugene
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;492078]Hallo,\r\n\r\nsedert gisteren heb ik het volgende probleem(pje) nadat ik de Internet browser folder verplaatst heb van de default locatie naar een andere:\r\nIk gebruik 2 homepages: Yahoo en hotmail. Voor ik de browser verplaatste werden mijn login gegevens mooi bewaard en dus als ik IE7 opende kwam ik direct terrecht op de juiste 2 homepages en mooi ingelogd.\r\nNu heb ik dus de IE browser verplaats naar een andere partitie en wat blijkt, ik moet nu telkens opnieuw inloggen, ook op de site van dit forum! \r\nHoe kan ik IE browser vertellen om de cookies (ik denk dat deze niet bewaard worden)\r\nnetjes op te slaan? Als dit echter niet gaat, hoe zet ik de browser plaats terug naar de default locatie op de C:\\ schijf onder gebruiker?\r\nOf is er een ander probleem?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nEugene[/QUOTE]\r\n\r\n????? Een browser is gewoon een programma\'tje dat in Windows zit of standaard op de C-schijf ergens neergezet wordt. Waarom zou je deze willen verplaatsen??????\r\nJe verplaatst toch ook niet het kladblok of Paint?
Link naar reactie
Ha, niet duidelijk mijn vraag...kan gebeuren maar ik bedoel de Browser history folder die ergens onder \"gebruiker/je naam\" etc. etc. verborgen staat. Als je onder internet opties kijkt dan heb je mogelijkheid om deze te verplaatsen.\r\ndit heb ik gedaan en nu blijf ik nergens ingelogd zoal hotmail of yahoo.\r\n\r\nHopelijk zo iets duidelijker..:)?
Link naar reactie
Ik heb het liedst dat ie ergens anders sttat....maar ik heb ook geprobeerd het terug tezetten maar geen idee waar die precies zit. Geen nood; ik gebruik Chrome en dit is eigenlijk best wel een goede browser,\nzitten enkele leuke \"dingkses\" in..voor de rest zal ik het wel merken hoe goed ie is\n\nIn ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...