Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 ik had graag uit een file Y:\\bulk enkel de foto\'s gekopieerd dmv Xcopy naar Y:\\data foto.\nDe Y file is een verzameling van diverse data txt pdf cr2 ets doc enz.\nIk wil echter enkel de foto\'s behouden. \nIk probeerde reeds vele combinaties echter zonder succes\nwie heeft hier ervaring mee\n\nmvg:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 xcopy y:\\bulk\\*.CR2 \"y:\\data foto\" \r\n\r\nEn daar na eventueel herhalen voor *.JPG en alle andere formaten. \r\nDe quotes bij \"Y:\\Data foto\" niet vergeten, die moeten erbij vanwege de spatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Dit lukt me niet?\r\nZie bijlage Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Volgens mij ziet hij de data niet niet die in diverse submappen zitten Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Ik heb het gevonden en een \\S geplaatst achteraan dit werkt\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen