Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Hallo,\n\nSinds de installatie van IE8 hebben mijn man en ik allebei op onze eigen pc problemen met de browser.\nWij zijn heel veel actief op internet en regelmatig laden de pagina\'s niet in de browser.\nAls we de coockies en overige \"oude\" items verwijderen en dan IE afsluiten dan wil hij erna het meestal wel doen.\nBij mij niet altijd.\nDan moet ik de pc restarten.\n\nWij hebben allebei Vista Home Premium op onze pc staan en de internet securety (betaald) van AVG die dagelijks bijwerkt als het nodig is.\n\nWie weet wat we eraan kunnen doen behalve een andere browser te nemen? :mrgreen:\n\nGroetjes :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 De derde keer in een uurtje of zo dat ik dit advies geef :rolleyes:. De eerste stap om te proberen:\r\n\r\nIE voorlopig te starten met de snelkoppeling in je startmenu, welke \"[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\" heet.\r\n\r\nDan wordt IE kaal opgestart, en kan je zien of het aan een plug-in (invoegtoepassing) ligt.\r\n\r\nZo ja, dan kan je die invoegtoepassingen één voor één aan of uit schakelen bij \"[I]Invoegtoepassingen beheren[/I]\" om de slechterik te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 Toch is een 2e browser erg handig om uit te vogelen waar een probleem zit.\nMakkelijker om zaken uit te sluiten.\n\nmaar goed, is er verandering wanneer avg uitgeschakeld is?\nHoe staat de beveiliging, alles moet door de microsoft server goedgekeurd worden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2009 [QUOTE=Aladin;492093]Toch is een 2e browser erg handig om uit te vogelen waar een probleem zit.\r\nMakkelijker om zaken uit te sluiten.\r\n\r\nmaar goed, is er verandering wanneer avg uitgeschakeld is?\r\nHoe staat de beveiliging, alles moet door de microsoft server goedgekeurd worden?[/QUOTE]\r\n\r\nEen 2e browser heeft weinig nut. Als deze wel draait, dan weet je nog niet wat de storing in de 1ste veroorzaakt.\r\n\r\nZoals erikdenhouter al aangeeft, is het verstandig om eerst eens te kijken of de browser wel goed werkt zonder invoegtoepassingen.\r\nHelaas komt het maar al te vaak voor dat bepaalde invoegtoepassingen problemen hebben met IE8, bijvoorbeeld de (oude) Google Toolbar.\r\nIndien de browser zonder invoegtoepassingen wel goed draait, dan weet je dat daar de poblemen zitten.\r\nStart IE8 gewoon op, ga naar EXTRA en dan naar INVOEGTOEPASSINGEN BEHEREN.\r\nSluit daar alle invoegtoepassingen die je niet nodig hebt uit en in 99% van alle gevallen is het probleem opgelost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen