Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2009 Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Beste mensen,\r\nIk heb even gewerkt met Google Chrome. Werkt plezierig en snel. Er is echter één ding waardoor ik Chrome niet meer gebruik. We werken met Google Apps als mailprogramma. Als ik een bijlage (worddocument) wil openen gaat dat in IE zonder problemen meteen naar Word 2007. In Chrome moet ik dit bestand eerst opslaan in een map en dan pas kan ik het openen. Klopt dat? Moet ik iets aan de instellingen veranderen?\r\nGraag jullie hulp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Deze ervaring heb ik ook. Kan dit ook niet instellen.\r\n\r\nNormaal gesproken werk ik met Internet Explorer 8 en download bestanden via FlashGet (downloadmanager) rechtstreeks in de door mij gewenste map.\r\n\r\nDit kan echter niet met Google Chrome. Alle bestanden moet je eerst downloaden en daarna de map openen.\r\n\r\nOok kan ik niet internetbankieren via Google Chrome (Rabobank) en werken sommige websites nog niet met Chrome. Het is inderdaad wel razendsnel. \r\n\r\nMisschien werkt de volgende versie beter. Ik ben voorlopig weer terug bij IE8.\r\n\r\nSucces met de oplossing voor je probleem. Wellicht kan iemand anders je verder helpen.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2009 Als je kiest om te downloaden verschijnt het te downloaden bestand in de balk onderaan. Klik nu op het pijltje naast dat bestand en kies ervoor om in de toekomst automatisch te openen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2009 Beste FooBar,\nHartelijke bedankt voor jouw tip. Dit werkt inderdaad. Mijn kleine probleem is opgelost. Ik werk weer met Chrome. Hartelijke groet!! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen