Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 ik wil eigenlijk overstappen op betaald downloaden maar ik heb tot nu toe nog geen een site gevonden waarbij ik met paypal makkelijk en snel kan betalen.\r\n\r\nwie heeft een tip?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 je zou eens kunnen kijken op yabse.nl of een ander en betalen kan je daar met ideal.\r\n\r\n:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Waarom betalen?\r\ninstalleer ipv6 en je gebruik maken van gratis newsservers van Eweka en xs4all met een goede retentie en een goede snelheid\r\ngoogle er maar eens op. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 [quote=EDJ;483233]Waarom betalen?\ninstalleer ipv6 en je gebruik maken van gratis newsservers van Eweka en xs4all met een goede retentie en een goede snelheid\ngoogle er maar eens op.[/quote]\nik heb zelf xs4all ,en dan moet het ook mogelijk zijn om 3 extra draadjes te krijgen \nmaar nooit gelukt :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen