Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 had even een vraagje over een stekker bij me videokaart\r\n\r\nwil graag weten waar die stekker voor dient en hoe je het moet aansluiten\r\n\r\nop de groen stekker staat y out\r\nen op de blauwe staat pb out\r\nen op de rode staat pr out\r\n\r\nheb een foto gemaakt maar die krijg ik er niet bij\r\nmvg WoodyWOod Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 owja me videokaart heeft ook een s/pdif aansluiting en die moet ik op me moederboard aansluiten maar wat kan ik daar mee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 [QUOTE=woodywood;483108]\r\nheb een foto gemaakt maar die krijg ik er niet bij\r\n[/QUOTE]\r\neen foto toevoegen en andere handleidingen\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=42011[/url]\r\n\r\neen s/p dif is een digitale geluids aansluiting en kan je dus bv aan je stereo hangen.\r\n[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Spdif[/url]\r\nde andere kan ik je helaas niet mee helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 ja maar dan zit het aangesloten op me moederboard maar ik begrijp dan niet waarom die zeg maar op de moederboard komt want ik krijg via die andere steker om geen mogelijkheid geluid uit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 zijn dat niet gewoon de component aansluitingen?\nRGB? (rood groen blauw)\n\nhet is een soort van Composiet maar dan voor HD volgens mij ;)\n[IMG]http://akamaipix.crutchfield.com/graphics/infolib/homelib/hComponentVideoJack.jpg[/IMG] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 hebben wel die kleuren en codes .. maar deze komt dan vanuit me videokaart met zo\'n stekkertje en die wil ik dan om me tv aansluiten alleen kreeg alleen maar beeld en die andere 2doen niks(denk dat die voor het geluid zijn) maar me tv heeft hele andere aansluitingen(andere kleurcodes). en heb ook die s/pdif aangesloten op me moederboard dan zou je toch denken dat er oook geluid uit moet komen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Dit is zogenaamde componentvideo en dan lever je de kleuren apart aan. Kijk maar even naar de kleuren van de stekkers Rood Groen en Blauw dat zijn dus de kleuren die je aanlevert en heeft dus niets te maken met het eventuele geluid wat je wilt hebben. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 okee.. maar waarvoor dient dan die stekker op de moederboard ? of is dat voor de hdmi aansluiting ofso ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 stuur mij even de specificatie\'s van het moederbord en de videokaart dan kan ik even kijkenb voor je wat je precies bedoeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 heb een asus m3n78 moederboard en een asus engts250 dk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen