Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Beste lezers,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn laptop en dat is dat deze erg sloom opstart. Ik kan me voorstellen als dit gebeurt als een laptop 3 jaar oud is en vol met bestanden staat maar dit is beide niet het geval. De computer is nu ongeveer 4 weken oud en al mijn bestanden staan op een externe harddisk. \r\n\r\nVerder heb ik al gekeken welke bestanden er actief zijn in het opstart proces maar dat is niets meer dan normaal. \r\n\r\nIk hoop dat iemand mijn kan helpen!?\r\n\r\nBvd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 De 1e vraag is of het langzame opstarten is ontstaan in die vier weken of dat dit al vanaf het begin zo was. Je geeft aan dat je bestanden op een externe hdd staan. En de bijbehorende programma\'s? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Tja, als die bestanden bij de boot worden gezocht gaat dat idd bijzonder traag, die staan immers op de externe schijf.\r\n\r\nGebruik msconfig via start, zoeken om alles wat niet nodig is om mee op te starten uit te schakelen, kan overigens ook met Ccleaner. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 dat komt volgens mij omdat je externe harde schijf hebt dat is moeilijk laden\r\nals je interne hebt zal het snel gaan he!\r\nwel beetje logisch maarja Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen