Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Hallo,\n\nIk wil graag een profiel aanmaken/downloaden waarbij alles goed staat ingesteld voor de genres:\n\n- Hip-Hop/R&B\n\n- Trance/Dance\n\nAlleen ik weet niet waar ik kan vinden hoe ik dit in moet stellen (hoe de schuiven moeten staan, het instellen zelf weet ik wel) ik heb al verschillende zoekopdrachten gedaan maar daar kwam niet nuttigs uit.\n\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Gewoon instellen zoals jij het het lekkerst vind klinken, het hangt nl . heel erg af van je eigen oren, je versterker,of kwaliteit van je geluidskaart, de kwaliteit van de opname en vooral de kwaliteit van je speakers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Ik heb Logitech X-540 Speakers. Ik heb al wat geschoven aan de schuiven maar het word er niet beter op :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Tja , als de kwaliteit van de opname al \"met peren\" is, dan kan je er weinig aan verbeteren met alleen een equalizer.\nMaar zoek eens met google op \'equalizer instellen\' dat levert genoeg links op naar forums, en blogs over dit onderwerp met voorbeelden en adviezen, wel even zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen