Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb via Computer idee een DVD van Windows 7 RC gekregen. Deze probeer ik te installeren echter de computer geeft aan dat dit niet kan omdat ik nu een andere taal (Nl.) heb dan de DVD die Engels is.\r\n\r\n\r\nIemand hier een oplossing voor?\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Je dient ermee op te starten en dan kun je die melding niet krijgen.\r\n\r\nZorg er wel voor dat je eerst een partitie ervoor hebt gemaakt van minimaal 20 gig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 En een backup, voor het geval dat... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Helaas lukt het met de DVD erin opstarten ook niet. Er komt een scherm met daarin de mededeling dat hij opgestart moet worden onder een draaiende Windows. \r\n\r\nDe DVD geeft de mogelijkheid om te het upgraden van Vista naar Windows 7.\r\n\r\nNog een oplossing? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen