Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Hoi,\r\n\r\nOp mijn werk, werk ik met formulieren. Hiervoor zijn tekstvakjes (grijze highlights) ontwikkeld waarin je dan iets kan invullen, dit gaat met Word. \r\nAls je een tekst met tekstvakje erin kopieërt krijg je datzelfde tekstvakje weer terug. \r\nHet irritante daarvan is, dat je niet meer fatsoenlijk met muisaanwijzer bepaalde woorden kan verwijderen, je moet gebruikmaken van de pijltjestoetsen. Reden: als je met muis erop click wordt het hele tekstvakje geslecteeerd als zwart, backspace en het is weg. \r\nEnige manier om een tekst zonder tekstvakje te kopieeren is via kladblok, maar dit vind ik omslagtig. \r\nWeet iemand een manier om dit anders te doen?\r\nDus hoe raak ik het tekstvakje kwijt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Welke versie office?\nIn xp werkt dit:\n3x klikken binnen het veld.\nHierdoor wordt de tekst geselecteerd, dan ergens anders kopiëren.\nAls dat niet lukt:\nBewerken, Plakken speciaal, Niet-opgemaakte tekst.\n\nSucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen