Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2009 Delen Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb een aantal gedownloade films op mijn laptop die ik graag op mijn tv wil kijken.\r\n\r\nIk heb een gewone ouderwetse beeldbuis tv, met alleen tulp of scart aansluitingen.\r\nMijn laptop is (ondanks dat ie pas nieuw is) niet voorzien van een s-video aansluiting.\r\nEr zit wel een normale VGA-uitgang op.\r\n\r\nNou heb ik een kabeltje gezien van VGA naar SCART ([url]http://www.allekabels.nl/Monitor-/-VGA-Kabels/19/7513/VGA-naar-SCART-kabel.html[/url]).\r\n\r\nGaat dit werken, of is het noodzakelijk dat ik een converter koop die het VGA-signaal omzet in en s-video signaal (gelet op mijn ouderwetse analoge tv)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2009 Beetje laat met een antwoord...Met het kabeltje werkt het wel, maar de conversie van VGA naar SCART gaat wel ten koste van de kwaliteit (beeld).Als de kwaliteit op je laptop goed is zal het beeld op je TV wel meevallen.S-VHS converter voor VGA is zonde van je geld. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen