Ga naar inhoud

kan internet niet op, wel mailen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik kan opeens internet niet meer op. Ik zie even een zandlopertje en dan is het klaar.\r\nIk ben bang dat ik iets te rigoreus heb schoongemaakt. Kan ik iets met de volgende foutmelding?\r\nToepassingsfout. De instructie op 0x7c0ba913 verwijst naar geheugen op 0x7c0ba913. De lees of schrijfbewerking(\"written\") op het geheugen is mislukt.\r\nVirus of dommigheid van mij?
Link naar reactie
Kan me niet voorstellen dat het met een schoonmaakprogje kon gebeuren.\nZowel dan willen we graag de naam en versie nummer weten uiteraard.\nDe fout wijst naar een geheugenopslag maar dat zegt weer niks bij windows.\nHeb je handmatig zaken verwijderd?\nDan IE downloaden en opnieuw installeren of beter: eens Firefox proberen.\n[url]http://nl.www.mozilla.com/nl/[/url]
Link naar reactie
dat kan wel degelijk gebeuren.\r\n\r\nik heb 2 keer ccleaner gebruikt en 2 keer deed van alles het erna niet meer. \r\nbeide keren werd ook het windows register mee opgeruimd. er hoeft daar maar 1 dingetje\r\nveranderd te zijn wat niet hoort, en je windows kan al rijp zijn voor een herinstallatie.\r\nof zelf denkend het windows register een beetje op te kunnen ruimen.\r\n\r\nsave daarom ook altijd je register eerst!\r\n\r\nbovendien kan ze ook alleen mailen en niet internet op volgens d\'r topic.. \r\nen dus ook niks downloaden.
Link naar reactie
CCleaner is een prima programma, alleen moet je wel weten wat je doet. En dat geldt voor bijna al die schoonmaak-tools. \n\nGezien de opmerking van TS dat het dommigheid kan zijn, heb ik het idee dat TS zelf zaken heeft verwijderd.\n\nTegenwoordig heeft bijna iedereen een pc; downloaden lijkt me dan ook geen probleem bij vrienden/familie/kennissen.
Link naar reactie
Breng je die foutmelding in verband met het probleem ?\n\nKan je in een opdrachtprompt een bekende site pingen ?\nB.v.\n[code]PING computeridee.nl[/code]\nMoet eigenlijk wel, want je kan mail ophalen.\n\nHeb je al geprobeerd IE te resetten ?\n[url]http://support.microsoft.com/kb/923737[/url]\nBeter is het wel om eerst Firefox te proberen, want als die het ook niet doet is het denk ik meer in de buurt van je netwerkkaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...