Ga naar inhoud

vaio sony probleem

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nMijn laptop start op nu en dan zonder beeld , eenmaal hij toch opgestart is kan hij voor uren perfect werken en valt nooit uit...\r\nBij het heropstarten of bij het in de bios gaan/formateren slaat het beeld ook soms uit\r\n\r\nHier de vragen die Sony mij stelde en mijn antwoorden\r\nBestaat er progje om je nvidea kaart te testen\r\nvele dank\r\nHallo\r\n1) Her-start uw Vaio. Als u het Vaio logo ziet, druk dan continu op de F2 toets om in de BIOS te komen. Controleert u of de display problemen zich ook in de BIOS voordoen\r\nDE bios geeft hetzelfde probleem werkt perfect dan weer helemaal niet-\r\n2) Controleer of de Power LED van de Vaio aan staat.\r\n POWER- BRAND GROEN-wat zijn de functies van de andere LEDS\r\n3) Koppel de Vaio via de VGA-port naar een extern scherm en herhaal de stappen 1 en 2 nogmaals\r\nEXTERNSCHERM REAGEERT HET ZELFDE ALS LAPTOPSCHERM-HET IS NAAR MIJN KENNIS GEEN INVERTOR PROBLEEM\r\n\r\nBV BIJ EEN WINDOWS SET UP VALT HET BEELD OOK SOMS WEG-VOOR HET FORMATEREN ZELFS\r\n SOMS WERKT DE LAPTOP DAN BLIJKBAAR WEERPERFECT\r\n Let op !!!! Eenmaal opgestart valt het scherm niet meer uit\r\n logboeken en viruscans geven geen fouten\r\nKan een Bios update het probleem verhelpen ??????????\r\nAls het de grafische kaart is waarom doet het probleem zich slecht voor bij het opstarten ?????\r\nvele dank voor de hulp
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...